NETFLIX (נטפליקס)

כתבות אחרונות

 
ריד הייסטינגס, מנכ"ל נטפליקס, וטד סרנדוס, מנכ"ל התוכן / צילום: Kim Hong-Ji, רויטרס

רבעון אחרון לפני כניסת המתחרות החדשות: נטפליקס היכתה את התחזיות

6.8 מיליון מנויים חדשים בתשלום הצטרפו לנטפליקס ברבעון השלישי; החברה עצמה חזתה שיצטרפו אליה 7 מיליון משתמשים, ופספסה במעט את ציפיותיה • הרווח למניה ברבעון של 1.47 דולר - מעל ציפיות האנליסטים ל-1.04 דולר

אושרית גן-אל 16.10.2019
הנערים /צילום: רן מנדלסון
מדיה | ניתוח

היעד המרכזי של שר התקשורת הבא: להתאים את הרגולציה לעולם המדיה המשתנה

המדיה הישראלית מורכבת משרשרת של תעשיות הקשורות זו בזו, וחלקן מתמודדות עם סכנה קיומית • ולא, הפלטפורמות הבינ"ל הן לא הגורם היחיד לתחלואים • טעויות בניהול, קריאה לא נכונה של המפה או קרבות אגו אשמים לא פחות • "גלובס" איתר את כשלי השוק בתחום המדיה - ומציע פתרונות • חלק שני בפרויקט

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2019
נועם יוסיפידיס / צילום: אתר החברה

נפילתה של "נטפליקס הישראלית": חובות של 33 מיליון שקל רובצים על וונטייז - מחציתם למחזיקי האג"ח

אחרי קריסתה הפיננסית של וונטייז, החליטו בימים האחרונים בעלי האג"ח שלה להעמיד את חובם לפירעון מיידי, וכעת הם פונים לבית המשפט בבקשה להקפאת הליכים ולמינוי נאמן לפעילות החברה • מלבד חוב האג"ח, בהיקף של 16 מיליון שקל, לחברה חובות של כ-2 מיליון דולר לספקי תוכן ו-1.8 מיליון דולר לבעלי עניין

אביב לוי 10.09.2019
הורדות תכנים פיראטיים באינטרנט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

המאבק האקדמי הגדול בתחום הפצת המידע

חומות תשלום? לאוניברסיטה הגדולה בארה"ב נמאס, והיא פתחה במאבק

יצחק מור 03.09.2019
הרגלי צפייה של הצעירים  /  צילום : Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

הצעירים משנים הרגלי צפייה, והוליווד מהמרת על המכשיר שבכיס שלכם

שיפורים טכנולוגיים ושינויים בהרגלי הצפייה שלחו את תעשיית הקולנוע לייצר סרטונים שמתאימים לנסיעה ממוצעת במונית • בדרך לליבם של הצופים הם יתמודדו עם אתגרים רבים: מתחרות עם הסטוריז של אינסטגרם ותוכני נטפליקס ועד הקושי למשוך טאלנטים לסרטים בסגנון החדש

וול סטריט ג'ורנל 02.09.2019
אתר הצלילה בים האדום / צילום: באדיבות נטפליקס

ביקורת: "אתר הצלילה בים האדום" הוא סרט מיושן שעושה שירות טוב למערך ההסברה הישראלי

למרות ההפקה ההוליוודית, “אתר הצלילה בים האדום” של נטפליקס נותן את התחושה שבסרט הזה כבר היינו

אור סיגולי 30.08.2019
סמנכ"לי שיווק בוחרים את המותגים עם הנאמנים האדוקים ביותר / צילום: ורד שדמי שלמה, גלובס

מהארלי דיווידסון עד האירוויזיון: מי הם המותגים עם קהל הנאמנים האדוק ביותר

מה קורה כשהערצה למותג שוברת שיאים ומוסכמות? סמנכ"לי שיווק ישראלים החברים באיגוד השיווק בחרו עבור "גלובס" את המותגים שהנאמנות אליהם הגיעה לרמה של פנאטיות דתית

שירות גלובס 13.08.2019
נטפליקס / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

כולם אוהבים את נטפליקס (חוץ מהמאוימים והמאיימים עליה)

אחרי שנים שגוגל וקוקה־קולה נלחמו ראש בראש על המקום הראשון בדירוג 100 המותגים המובילים של "גלובס", נטפליקס דילגה בקלילות מעל כולם וקטפה את הכתר • כך ניצח הסטרימינג את הברודקאסט, וצפיית בינג' שינתה את הרגלי צריכת התוכן הטלוויזיוני שלנו • אזהרת ספוילר: עוד לא ראינו כלום

יונתן כיתאין 11.08.2019
מדד המותגים: תקשורת, מדיה וסלולר / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

ענף במשבר מחכה לצלצול הגואל: מי הם מותגי המדיה והסלולר שהישראלים בכל זאת אוהבים

שוק התקשורת במשבר עמוק, וקשה לגלות אופטימיות: ההכנסות ממשיכות להישחק, הרגולציה ממשיכה להכביד, ותפקיד שר התקשורת הפך לכלי משחק פוליטי שלא נותר אלא לקוות כי לא יגרום נזק • מנטפליקס עד פלאפון - אלה המותגים המובילים בענף בישראל ב-2019

גד פרץ וענת ביין-לובוביץ' 06.08.2019

חכמה בשמש: התכנים בנטפליקס שאסור לכם לפספס הקיץ

הסדרות החדשות שתתמכרו אליהן הקיץ, וגם בונוס: סרט להיט עם אדם סנדלר וג'ניפר אניסטון

אור סיגולי 25.07.2019
שלט טלוויזיה עם לחצן מובנה של נטפליקס / צילום: Harry Wedzinga, שאטרסטוק

דת מותאמת אישית

אסף אזולאי, ראש מטה השיווק בבנק הפועלים, מאמין שנטפליקס הקימה סוג של דת חדשה, שבה כל אחד מקבל בדיוק את מה שהוא רוצה

אסף אזולאי 23.07.2019

מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2019 נחשף: נטפליקס במקום הראשון. מי עוד במותגים המובילים של ישראל

זו השנה ה-17 ש"גלובס" מדרג את 100 המותגים המובילים בישראל • נטפליקס כובשת השנה את המקום הראשון, ומיד אחריה - סמסונג ושופרסל • מי עוד במותגים המובילים של ישראל? • פרויקט מיוחד

שירות גלובס 23.07.2019
נטפליקס. יודעת לאתגר את הצרכן הצעיר והמתוחכם עם תוכן חדשני ומקורי / צילום: רויטרס - Mike Blake

מלכת הסטרימינג

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל, מנתחת את ההצלחה של נטפליקס, שנהנית מיתרונות שלגוגל או פייסבוק לעולם לא יהיו

ענת בוגנר 21.07.2019
נטפליקס. יודעת לאתגר את הצרכן הצעיר והמתוחכם עם תוכן חדשני ומקורי / צילום: רויטרס - Mike Blake

אחרי הדוחות: מניית נטפליקס צללה, IBM עלתה

מניית נטפליקס נחתכה אמש ב-12%, לאחר שפרסמה דוחות לאחר סיום המסחר • מספר המשתמשים הרשומים של החברה ברבעון השני של השנה עלה בשיעור נמוך בהרבה מהצפוי • במקביל, ענקית המחשוב IBM עקפה את תחזית הרווח למניה, ומנייתה עלתה לאחר הנעילה

שירות גלובס 18.07.2019

שוק הטלוויזיה לקראת מהפכה? הוט מתחילה במעבר לשידורים על גבי האינטרנט

חברת הוט הכריזה על ניסוי בטלוויזיות חכמות שיאפשרו ללקוחות לצפות בשידוריה דרך האינטרנט ובצורה אפליקטיבית; המהלך מיועד ללקוחות הטריפל בלבד • בתוך כך, פרטנר מחזירה את הטבת נטפליקס, וסטינג TV מבית yes משנה מודל עסקי

גד פרץ 01.07.2019
פודקאסט

נטפליקס, מאחוריכם: איך מתאימים תוכן מקצועי לאלפי אנשים?

ים רגב הוא מייסד-משותף ומנכ"ל Zest, מתמחה בפלטפורמת תוכן מקצועית • הוא הבין שכמו שספוטייפי ונטפליקס מעניקות ללקוחות תוכן מותאם אישית, כך צריך להיות גם עם תוכן מקצועי • איך רותמים אנשים לקהילה ששותפה לבנייה ומיתוג של סטארט-אפ? • ואיך דיסלקציה קשורה לכל זה? • האזינו ל"קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות

טליה תורג'מן 26.06.2019

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 421 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 27