דיווח: נטפליקס גייסה בכיר לשעבר בפייסבוק לפיתוח תחום הגיימינג

לאחר שבשנה האחרונה נטפליקס ראתה ירידה בגידול המשתמשים היא מגייסת את מייק ורדו, בכיר לשעבר ב-EA (אלקטרוניק ארטס) ופייסבוק • ורדו יצטרף לנטפליקס בתפקיד סגן נשיא לפיתוח משחקים • למה מבחינת החברה זה יכול להיות מהלך מציל חיים?

נטפליקס / צילום: Reuters
נטפליקס / צילום: Reuters

ענקית הסטרימינג נטפליקס מתכננת להתרחב מעבר לתוכניות טלוויזיה וסרטים, ומתכוונת להיכנס ברצינות רבה יותר אל תחום הגיימינג. בדיווח באתר בלומברג נכתב כי נטפליקס גייסה את מייק ורדו, בכיר לשעבר ב-EA (אלקטרוניק ארטס) ופייסבוק. ורדו יצטרף לנטפליקס בתפקיד סגן נשיא לפיתוח משחקים, ויהיה כפוף למנהל התפעול הראשי של נטפליקס, גרג פיטרס. ורדו היה בעבר סגן נשיא בפייסבוק שהיה אחראי על העבודה עם מפתחים כדי להביא תכנים ומשחקים למשקפי המציאות מדומה של החברה, Oculus.

לא ברור עדיין מה יהיה התפקיד המדויק ומה המשמעות של ההתרחבות הזו מצד נטפליקס - אך ללא ספק מוצגת כאן קריאת כיוון ברורה מצד החברה. זה כמובן יכול להיות בתצורות שונות - כמו קונסולה חדשה, שימוש בקונסולות הקיימות כזירות עבור משחקים וכן הלאה.

למעשה, ראינו בעבר את הענקית מוציאה כותרים מסויימים שהציעו לצופים להשתתף בתוכן הנצפה, לדוגמה כמו ב"מראה שחורה: בנדרסנאץ'". הצופים החליטו לדמויות את הצעדים הבאים שלהן והשפיעו על קווי העלילה. נוסף על כך, נטפליקס אף שיתפה פעולה עם חברות אחרות כדי לפתח משחקים על כותרי דגל שלה.

מבחינת נטפליקס, זה יכול להיות מציל חיים. על פי דיווחים, בשנה האחרונה החברה ראתה ירידה בגידול המשתמשים ואף ציפתה למספרים גבוהים יותר. כניסה לתחום הגיימינג תעזור לה לגייס לקוחות חדשים מעולמות תוכן זרים לה ואף תביא את הבשורה מול שאר המתחרות שלה, כדוגמת דיסני פלוס.