הסדרה, שהשם הלועזי שהוענק לה הוא "מוסד 101", כבר עלתה לספריית התכנים של החברה, והיא משודרת בעברית בליווי כתוביות
המתקפות, מסוג DDOS, מתרכזות בחוף המזרחי של ארה"ב ■ המתקפה חוסמת את הגישה לשרת DNS של חברה אמריקנית שנותנת את שירותיה לאתרי האינטרנט, וכך מונעת גישה אליהם
מדדי ה-S&P 500 והדאו ג'ונס העפילו לשיא כל הזמנים ■ עונת הדוחות בשיאה: בנק אוף אמריקה דיווח על תוצאות טובות מהצפי; אחרי הנעילה ידווחו יאהו, נטפליקס ו-IBM ■ הנפט בירידות
דורי בן-משה מאריקסון העולמית מתייחס לעתיד של הטלוויזיה הרב-ערוצית ולצורך של חברות התקשורת להמציא את עצמן מחדש
בינואר 2016 האחרון פתחה נטפליקס את השירות דובר האנגלית שלה גם לישראל ■ הכנסת תוכן בעברית עשויה להגדיל את חדירת השירות לארץ ולהוות איום על הוט ו-yes
בראיון לרגל השתתפותו בכנס הטלוויזיה EffecTV בארץ, הסופר ועיתונאי המדיה האמריקאי מייקל וולף מסביר מדוע הטלוויזיה תמשיך להיות עסק רווחי, גם בזכות נטפליקס, ומה הייתה הטעות הגדולה של העיתונות
התוכנית שיצר גיורא חמיצר משודרת בערוץ ניקלודיאון ב-yes ונחשבת לאחת ממותגי התוכן המובילים לנוער ■ זו הפעם הראשונה שסדרה ישראלית נרכשת ע"י נטפליקס
למה המשקיעים בבורסה מאמינים שפרטנר שווה יותר מסלקום, איך נטפליקס תשפיע על התחרות בטלוויזיה, ומה חושב על זה אחד האנליסטים הבכירים בשוק?
מספר זה גבוה במקצת מהמספר שצפתה החברה: באוקטובר העריכה נטפליקס כי מספר המנויים הכולל שלה יגיע ל-74.52 מיליון עד סוף 2015
yes בדיון בוועדת הכלכלה: "הפיראטיות של תכני טלוויזיה תגמור כל חלקה טובה" ■ יו"ר הוועדה, איתן כבל: "שוק התקשורת השתנה. הצעת החוק לאיחוד מועצת הכבלים והרשות השנייה צריכה לקחת בחשבון את השינויים"
מנכ"ל נטפליקס בכנס DLD: "חדשות בשעה קבועה בטלוויזיה? בעתיד זה ייראה לאנשים כמו עב"מ" ■ על האתגר להיכנס עם התוכן שלו לסין: "לאייפון לקח 6 שנים להגיע לשם. צריך הרבה סבלנות"
ענקיות הטכנולוגיה, המכונות יחדיו FANG, רשמו תשואה מדהימה ב-2015 אך מאכזבות עד כה ב-2016 ■ האם יש סיבה להמשיך ולהחזיק אותן, ומה האלטרנטיבות?
הסטרימר נועד להעברת תוכן מהסמארטפון (אנדרואיד ואייפון), טאבלטים וממחשבי ווינדוס, מק וכרומבוק, ישירות לטלוויזיה ■ כניסתה של נטפליקס לישראל הפכה אותו לרלוונטי הרבה יותר
לנטפליקס, שמגיעה לישראל, יש שירות שמבוסס על רכישת דמי מנוי זולים יחסית וספריית VOD עשירה עם סדרות פופולריות ופשטות טכנולוגית ■ למרות זאת, לחברות הכבלים והלוויין יש מספיק יתרונות מולה במאבק על הלקוח הישראלי
שירות הסטרימינג הורחב ל-130 מדינות נוספות, בהן ישראל ■ ריד הייסטינגס ל"גלובס": "לא נפתח מיד משרדים בישראל וגם לא נספק ממשק מקומי. נראה כמה נצליח בישראל ואז נחליט אם לעשות לוקליזציה"
השבועון הפיננסי "בארונ'ס" מנתח את המיצוב של יו-טיוב מול נטפליקס, שמפעילה את ערוץ הטלוויזיה האינטרנטי המצליח ונסחרת לפי שווי של 50 מיליארד דולר, וטוען: האתר הפופולרי לשיתוף קטעי וידאו שווה פי 2 ממנה
yesדוחות כספייםהמומלצותוול סטריטטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהטלוויזיהסטרימינגתוכניות טלוויזיהתרבות: 4 הערותתרבות: טלוויזיה