לפי סקר שערך בנק ההשקעות גולדמן זאקס, מרבית האמריקנים מעדיפים לצפות בווידיאו ברשת דרך אתר שירות השכרת הסרטים המקוון ולא דרך האתר מבית גוגל
הנה קרב שממנו הלקוח נהנה: אמזון מציעה צפייה מקוונת בתכני קולנוע וטלוויזיה - ומשפרת עמדות בקרב על הסלון הביתי ■ נטפליקס היא מובילת השוק עם 20 מיליון לקוחות בארה"ב
העולם כבר מוכן ליום שבו ייעלמו הדיסקים וסרטי ה-DVD. וישראל? לא ממש
לא רק עם רשת הטלוויזיה האמריקנית הענקית ABC, עכשיו גם פרקים מערוץ דיסני יופיעו באתר Netflix ■ האופטימיות לא הגיעה אל המשקיעים: המניה צונחת 1.8%
צאו וראו מה קורה כשמקמצים בחדשנות ולא עושים שום מאמץ להסתגל לשינויים בשוק
כשיגלוש הצופה הישראלי ל-Hulu הוא יקבל הודעת שגיאה המבשרת שאינו תושב ארה"ב
זעזוע נוסף בענף הקולנוע: הצפייה בסרטים באינטרנט מייתרת את המודלים הישנים
כיום כבר ברור כי צפייה בסרטים בשיטת STREAMING ששתי החברות מפתחות היא זו שתחליף השכרת סרטים בפורמט DVD או Blu-ray
דוחות כספייםחוק ההסדריםטלוויזיהמסיםמע"מסטרימינגסרטיםתוכניות טלוויזיהתערוכהתרבות: טלוויזיה