(עדכון) - החבילה תכלול 40 ערוצים, כולל ערוצי ספורט, תכני ילדים ושירות VOD - וכן אפשרות התחברות לנטפליקס ב-20 שקל נוספים ■ הממשק מאפשר הורדת אפליקציות וכולל כפתור המפנה ישירות ליוטיוב ■ והמחיר? חסר תחרות
אין רגע דל בתחום הטלוויזיה - שחקניות חדשות, גופי תוכן זרים וציפייה להורדת מחירים ■ מי ירוויח ומי יפסיד?
אלטיס, החברה-האם של הוט, חתמה עם נטפליקס על הסכם לשיווק תכניה בסוף השנה ■ בתחילת השבוע דיווחו נטפליקס ופרטנר על חתימת הסכם שיתוף-פעולה שייכנס לתוקף כבר בתקופה הקרובה
בהודעת החברה לא פורט מה יכלול שיתוף-הפעולה הזה, מעבר לכפתור ייעודי בשלט שיאפשר גישה קלה לתכני נטפליקס ■ שירות הטלוויזיה של פרטנר יושק במהלך יוני
הסיבה האמיתית לעוינות של חברות ההפקה כלפי נטפליקס
המותג החדש, NEXT TV, יפנה לצופים צעירים שאינם מחוברים לטלוויזיה רב-ערוצית ויאפשר לצפות בתוכן של הוט ובתוכן מובחר מהעולם באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים, ב-49 שקל לחודש
פרסמה מודעה לחיפוש תומכים בעברית תמורת שכר הוגן
גורמים בשוק הטלוויזיה: נטפליקס מתרגמת לעברית תוכן זר בכמויות אדירות לקראת כניסה מסודרת לשוק המקומי ■ פרטנר עשויה להיפגע
המשבשת הגדולה של תעשיית הטלוויזיה עוברת לתחום הבא עם Beastmaster, תוכנית המבוססת על מסלול מכשולים בהפקת סילבסטר סטאלון ■ בתוכנית יהיו 6 צוותי מנחים שמעודדים את המתחרים ממדינותיהם - והיא תושק בו-זמנית ב-6 גרסאות
אמזון עובדת על פיתוח ערוץ חדש בתשלום שיהיה מוקדש אך ורק לסרטים ולדרמות שהיא יוצרת בעצמה ■ ערוצי אנימציה, ספורט ושלל הפקות מקור יהוו את התשתית לערוץ מסחרי עצמאי חדש של החברה
המוצר החדשני של נטפליקס, ה"מיינדפליקס", מאפשר לגלול את המסך ואת התפריטים תוך שימוש בתנועות ראש בלבד, ולאחר הבחירה לנגן אותו בעזרת כח המחשבה בלבד ■ כל הפרטים בווידאו
עונת הדוחות נפתחה, וחברות אמריקאיות בולטות מבלבלות את המשקיעים בשלל דרכים, שמטרתן להסתיר את המספרים שפחות נוחים להן ■ הפליאה לעשות ענקית הסטרימינג נטפליקס
בתוך 5 שנים מאז נכנסה לברזיל, הצליחה נטפליקס להפוך את המדינה הלטינו-אמריקאית לשוק הגדול ביותר שלה מחוץ לעולם דובר האנגלית ■ מבחינת נטפליקס, הפלישה לברזיל היא רק ההתחלה בדרך לפיצוח שווקים קשים
שנת 2016 הייתה שנה טובה להפקות מקור ישראליות ■ רגע לפני שהיא נגמרת, ניקח רגע להיזכר בסדרות הישראליות שהיו כל-כך טובות, שהן ישודרו ממש בקרוב גם במסכים הקטנים שמעבר לים
הענקית האמריקאית הודיעה היום כי שירות "אמזון פריים וידיאו" יהיה זמין ב-200 מדינות ובכללן ישראל ■ המחיר בחצי השנה הראשונה: כ-3 דולר בחודש ■ בין סדרות המקור הפופולריות של אמזון: "מוצארט בג'ונגל", "טרנספרנט" ו"האיש במצודה הרמה"
כניסתם של גופים כמו נטפליקס ואמזון לתחום הפקות הטלוויזיה הקפיצה את העלות הממוצעות לפרק בסדרה ויצרה היצע עצום וחסר תקדים של תכנים בארה"ב ובכל העולם
yesדוחות כספייםהמומלצותוול סטריטטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהטלוויזיהסטרימינגתוכניות טלוויזיהתרבות: 4 הערותתרבות: טלוויזיה