הסכסוך בין השותפים במסעדות אונמי וטפאו בת"א מגיע לביהמ"ש

אלי גרוסמן תובע 3.5 מיליון שקל משותפיו באונמי ובטפאו - עודד גונן, אבי ישראלי ומאיר דיין - בטענה כי עשו יד אחת מאחורי גבו והותירו אותו ללא כל רווח בגין השקעתו רבת-השנים בטיפוח שתי המסעדות המצליחות

הסכסוך בין השותפים במסעדות אונמי, המתמחה במטבח היפני, וטפאו, המתמחה במטבח ספרדי בסגנון טאפאס בר - השוכנות ברחוב הארבעה בתל-אביב - מגיע לבית המשפט.

אלי (אריאל) גרוסמן - יזם ומומחה בתחום המסעדנות בישראל ומי שהקים את המסעדות טאקאמרו, סי-ים, שלייקס ועוד - הגיש לבית המשפט המחוזי בתל-אביב תביעה בסך של 3.5 מיליון שקל נגד שותפיו באונמי ובטפאו, עודד גונן, אבי ישראלי ומאיר דיין.

לטענתו, שותפיו העסקיים עשו יד אחת מאחורי גבו והותירו אותו ללא כל רווח בגין השקעתו רבת-השנים בטיפוח שתי המסעדות המצליחות. לדבריו, שותפיו החליטו שלא להעביר אליו את הכספים המגיעים לו והותירו אותו ללא כל שכר לעמלו, ולמעשה שללו ממנו את האפשרות להתקיים בכבוד.

התובע מבקש לפטור אותו מתשלום אגרה, בטענה כי "עולמו חרב עליו לאחר שהשקיע את כל כספו ומרצו במסעדות, וכעת לא נותר בידיו מאום ואפילו לא די על מנת 'להחזיק את הראש מעל המים', להתקיים בכבוד ולפתוח דף חדש בחייו".

טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א. 1053/09).