AIG ישראל בוחנת את שינוי מיתוג הקבוצה ואת שמה

המנכ"לית, חווה פרידמן-שפירא: "AIG ישראל כחברה עצמאית ורווחית, המפוקחת על-ידי הממונה על הביטוח ושוק ההון, הוכיחה במשך השנים את חוזק המותג שלה"

חברת AIG ישראל בוחנת את שינוי המיתוג של הקבוצה ובכלל זה את שינוי שמה. מנכ"ל AIG ישראל, חווה פרידמן-שפירא, אמרה היום (ג') בעקבות שינוי המיתוג והשם של כל פעילות הביטוח הכללי של AIG העולמית תחת חברה בשם CHARTIS, כי "בהיותנו חלק מהקבוצה הבינלאומית אנו נבחן את נושא המיתוג מחדש ביסודיות, נשקול את כל ההשלכות, המקצועיות והשיווקיות, ונקבל החלטות בנושא".

עם זאת היא ציינה כי "AIG ישראל כחברה עצמאית ורווחית המפוקחת על ידי הממונה על הביטוח ושוק ההון, הוכיחה במשך השנים את חוזק המותג שלה".

על כל פנים, קבוצת AIG העולמית הודיעה כי השלימה בימים אלו מהלך של ארגון מחדש שהחל במרץ 2009 להקמת גוף משפטי ייעודי נפרד ועצמאי שיאגד את כל עסקי הביטוח הכללי של הקבוצה, אשר יחליף את חברת AIU HOLDINGS - זרוע הביטוח הכללי של AIG העולמית. ב-AIG מציינים כי מהלך זה נועד לצורך יצירת הפרדה בין עסקי הביטוח אשר לא נפגעו מהמשבר לבין עסקיה האחרים של AIG. נציין כי AIG ישראל נמצאת בבעלות משותפת של AIG העולמית - באמצעות AIU או מעתה CHARTIS - וקבוצת עורק.

החברה החדשה - CHARTIS - תאגד את פעילות הביטוח המסחרי (בארה"ב), פעילות הביטוח הכללי בעולם ופעילות קבוצת הלקוחות הפרטיים בכ-160 מדינות ותחומי שיפוט.

קבוצת AIG העולמית הייתה מהנפגעים העיקריים של המשבר הפיננסי האדיר שהתרחש בשוקי העולם אשתקד. למעשה החברה קרסה ונדרשה להזרמות אדירות מימדים מהממשל האמריקני שהלאים אותה. בעקובת המשבר העולמי נערך שינוי מבני בקבוצה האמריקנית במסגרתו הפכה החטיבה הבינלאומית של הביטוח הכללי של AIU, AIG, לחברת אחזקות לביטוח כללי. מהלך זה לא השפיע על הפעילות בפועל של AIG ישראל.