חברת השיווק והפרסום הדיגיטלי Ybrant Digital רכשה את רשת הפרסום המקוון המובילה באוסטרליה Max Interactive. החברה האוסטרלית תהיה כפופה לסניף הישראלי של Ybrant, שאחראי לרשתות פרסום באמריקה, אירופה, וכעת גם אוסטרליה.
כזכור, לפני כשנה וחצי רכשה Ybrant את אורידיאן הישראלית תמורת סכום המוערך ב-20 מיליון דולר, וכיום מנהלת השלוחה הישראלית את רשת הפרסום המקוון הפועלת ב-5 אזורים בעולם.
הרכישה הנוכחית תסייע לחברה להיכנס לשוק האון-ליין באזור אסיה פסיפיק. יעקב (קובי) נזרי, אשר שימש כמנכ"ל אורידיאן טרום הרכישה, משמש כיום כמנהל חטיבת Ybrant Networks.
Max Interactive מתמחה בפרסום באנרים ושיווק בדואר אלקטרוני ובסלולר של לקוחות כגון נסטלה, וודאפון, אדידס וג'נרל אלקטריק.
רכישה זו מצטרפת לרכישה אחרת שביצעה החברה לאחרונה, כאשר רכשה חברת Dream Ad, שפועלת באמריקה הלטינית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.