yes משיקה את לוח השידורים לחורף בערוצי הסדרות

הסדרות המובילות יהיו "סרוגים 2", "Glee" ,"HUNG", "רביעיית רן 2", "15 דקות" ועוד ■ סמנכ"ל התוכן, יונה ויזנטל: "שנת 2010 היא שנת העשור להקמתה של yes, ואנו שמחים לפתוח אותה עם עושר כה רב של תכנים"

בתחילת ינואר 2010 תשיק yes את לוח שידורי החורף בערוצי הסדרות, הכוללים הפקות מקור וסדרות רכש. התוכניות המובילות של חברת הלוויין יהיו "סרוגים 2", "Glee" ,"HUNG", "רביעיית רן 2", "15 דקות" ועוד.

יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של yes, מסר כי "שנת 2010 היא שנת העשור להקמתה של yes, ואנו שמחים לפתוח אותה עם עושר כה רב של תכנים מקוריים ותכני הרכש החדשים ביותר. כאמור, זוהי רק תחילתה של השנה, אך היא תמשיך באותה המגמה בכל תחומי התוכן, לרבות הדוקומנטרי והסרטים".

בנוסף, תעלה החברה את ערוץ yes stars Next, שיפתח את שידוריו עם עליית הגירסה החדשה של "מלרוז פלייס". בערוץ תשודר גם הסדרה "Glee", אשר זכתה השבוע גם בארבע מועמדויות לפרס "גלובוס הזהב".

בנוסף תעלה לשידור בערוץ "15 דקות" , דרמה יומית חדשה העוסקת באחורי הקלעים של תוכניות ריאליטי, בכוכבם של שי גולדשטיין, מיכל צפריר, אנחל בונני, דליה שימקו ועוד.

בערוץ yes stars Drama תשודר עונה חדשה של "עקרות-בית נואשות", אליהן תצטרף הסדרה זוכת פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר "סרוגים" בעונה שנייה. בנוסף, יחזרו החורף בעונות חדשות הסדרות "האנטומיה של גריי" ו"מרפאה פרטית".

בפברואר יצטרפו ללוח השידורים גם העונה שנייה לרביעייה הראשונה בארץ "רביעיית רן", הסדרה החדשה של יובל סגל "טקסי דרייבר" והסדרה "HUNG" שזכתה בשתי מועמדויות בולטות לפרס "גלובוס הזהב".

ב-yes stars Comedy תככב הסדרה "משפחה מודרנית", יחד עם "המופע של קליבלנד" - סדרת-בת של סדרת האנימציה "איש משפחה". זאת לצד עונות חדשות של סדרות אהובות "רוק 30", זוכת מספר שיא של פרסי אמי, "שני גברים וחצי", "המפץ הגדול", "כריסטין הישנה" ו"הפמליה". בנוסף תעלה הפקת המקור "אבודים באפריקה" בכיכובם של רותם סלע ועידן חביב, העוסקת בצילומי קטלוג של חברת אופנה באפריקה.