מסעדת "מוזס" בתגובה לדקירה: "אנשים מוכנים 'להרוג' בשביל ההמבורגר שלנו"

סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר הוזעקו שוטרי סיור למסעדת "מוזס" ברחוב דיזנגוף בצפון ת"א, בעקבות דיווח על קטטה אלימה על מקום ישיבה במסעדה שגלשה לדקירה ולפצועים

בילוי ליל שישי הסתיים בקטטה ובדקירה - בגלל ריב על מקום ישיבה במסעדה. סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר הוזעקו שוטרי סיור של תחנת תל-אביב צפון למסעדת "מוזס" ברחוב דיזנגוף בצפון תל-אביב, בעקבות דיווח על קטטה אלימה שגלשה לדקירה ולפצועים.

מהחקירה הראשונית של המשטרה עולה כי צעיר בן 24, תושב העיר שהגיע למקום עם חבריו, החל להתווכח על מקום ישיבה במסעדה עם צעיר בן 28 מאור-יהודה. במהרה הוויכוח התלהט, עד שבשלב כלשהו נטל הצעיר סכין המבורגר חדה ודקר את הצעיר השני בבטנו.

תגובת מוזס: "מוכנים 'להרוג' בשביל ההמבורגר שלנו"

צוות מד"א שהוזעק לזירת האירוע פינה את הנדקר במצב קל לבית-החולים איכילוב. החשוד בדקירה נעצר מיד לאחר האירוע, ויובא הערב (א') להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל-אביב.

יובל סלע, מבעלי מסעדת "מוזס", מסר בתגובה לאירוע: "אנחנו מכירים את האירוע האלים שקרה אצלנו אתמול במסעדה. גם בשעות הלילה יש אצלנו לחץ, ואנשים מוכנים 'להרוג' בשביל ההמבורגר שלנו. שמעתי כבר בעבר שניסו לשחד אנשים בשביל מקום הישיבה שלהם, אבל אף פעם זה לא הגיע לרמת אלימות כזו של דקירה בתוך המסעדה".