משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי יצטרף למערך הפרסום של קבוצת פוקס. המשרד יטפל במותג החדש FOX HOME. היקף התקציב נאמד בכ-1.5 מיליון שקל.
בין משרדי הפרסום שהתמודדו על תקציב רשת הטקסטיל החדשה שמתעתדת לפתוח הקבוצה היו גם גלר-נסיס ושמעוני-פינקלשטיין.
כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בקבוצת פוקס החליטו שלא לחבר את תקציב הפרסום של הרשת החדשה לתקציב של רשתות האופנה, שבהם מטפל משרד הפרסום זרמון-גולדמן. זרמון-גולדמן הוא משרד הפרסום של החברה, והוא מלווה אותה מזה כ-13 שנה.
רשת FOX HOME, שאמורה להיפתח השנה, תתמחה במוצרי טקסטיל ואביזרים לבית. על-פי התוכניות, FOX HOME לפתוח השנה בין 3 ל-5 חנויות במרכזים מסחריים. ההשקעה בפתיחת חנויות אלה צפויה להסתכם ב-15 מיליון שקל. החנות הראשונה אמורה להיפתח ביוני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.