דואר ישראל - הפרסומת האהובה ביותר בשבוע; טרה - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT היא המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם 2.3 מיליון דולר

חבורת הילדים המזמרת בניצוחו של מנשה נוי הצליחה בשבוע שעבר להתברג רק למקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות, אך השבוע הפרסומת של טרה, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, כבר מטפסת לפסגה ומדורגת כפרסומת הזכורה ביותר.

שיעורי הזכירה הגבוהים יחסית של הפרסומת באים על רקע החיבור של הצופים לשיר "ארץ זבת חלב" עם הטוויסט המשעשע - "חלב חלב".

שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים מממוצע הזכירות החצי-שנתי, העומד כעת על 10.6%. עוצמת הזכירות של הפרסומת עומדת על 0.7, מה שמעיד על כך ששיעור הזכירה של הפרסומת נמוך ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות.

הפרסומת של דואר ישראל, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי הקמפיינים של הדואר בכיכובם של אלי ומריאנו מוכיחים את עצמם כל פעם מחדש, כאשר כל פרסומת מציגה מעין מיני מערכון שמצליח לשעשע את הצופים ולייצר אצלם שיעורי אהדה גבוהים.

הפרסומת של הדואר זוכה לשיעורי אהדה נמוכים מהממוצע החצי-שנתי, העומד כעת על 20.7%. עוצמת האהדה של הפרסומת היא 0.8, מה שמעיד על כך ששיעור האהדה של הפרסומת נמוך ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות.

הפרסומת של HOT, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-2.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 237 (בהשוואה ל-260 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים השבוע ניכרת ירידה קלה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-39.7 מיליון דולר (לעומת כ-41.9 מיליון דולר בשבוע שעבר).

11
 11