זהבית כהן: למאיר שמיר אין עניין בחידוש המסחר במבטח שמיר

קרן אייפקס מגיבה לעתירת מבטח שמיר בעניין המחלוקת בדו"חות תנובה ■ טוענת: שמיר עצמו מעוניין להפסיק לחלוטין את המסחר במניות מבטח שמיר ולהפוך אותה לחברה פרטית תוך מחיקת מניותיה מהמסחר; פועל בחוסר תום-לב

הסאגה במבטח שמיר מסרבת לגווע: לפני זמן קצר היום (ה') הגישה קרן אייפקס, בניהולה של זהבית כהן, לבית המשפט את תגובתה לבקשת מבטח שמיר לקיים דיון דחוף בסוגיית הדיווח של מצבה הכספי של תנובה, בה מחזיקה מבטח שמיר.

נזכיר כי המסחר במניות מבטח שמיר הופסק כבר ב-10 במאי השנה לדרישת רשות ניירות ערך, עד לגילוי הנאות של המצב הכספי של תנובה.

אייפקס טוענת, באמצעות עוה"ד איל רוזובסקי ודן סלע ממשרד צלרמאיר-פילוסוף, כי "מאיר שמיר פועל בחוסר תום-לב ותוך שימוש לרעה בהליכים, ואין לו עניין בחידוש המסחר במניות מבטח שמיר".

אייפקס מסבירה בתשובתה כי למבטח שמיר עמדו למעלה מחודשיים על מנת להגיש את בקשתה, אך היא בחרה לעשות כן רגע לפני פגרת הקיץ של בית המשפט. בעשותה כן, הראתה מבטח שמיר כי אין כל דחיפות בבקשתה.

לטענת אייפקס, שמיר עצמו מעוניין להפסיק לחלוטין את המסחר במניות מבטח שמיר ולהפוך אותה לחברה פרטית תוך מחיקת מניותיה מהמסחר. "הטענה כי יש לקיים דיון דחוף בשל הרצון לחדש את המסחר במניות המבקשת נטענת בחוסר תום-לב ותוך שימוש לרעה בהליך", טוענת אייפקס בתשובתה.

נזכיר כי אמש (ד') חשף "גלובס" כי אייפקס מתלבטת בין רכישת פסגות לזו של כלל ביטוח. כהן צפויה לקבל החלטה בעניין בשבועות הקרובים ולכל המאוחר בסוף ספטמבר, מועד הקלוזינג המקורי בעסקת פסגות.