Low Cost: ארקיע מכרה 25 אלף כרטיסי טיסה ב-3 חודשים

ל"ארקיע אקספרס" יש שני יעדים: פריז ואמסטרדם ■ לאור ההצלחה, בקרוב תורחב הפעילות ליעדים נוספים באירופה ■ הכרטיסים נמכרים במחירים המתחילים ב-99 דולר לכיוון

בתום 3 חודשי מכירה של "ארקיע אקספרס", טיסות הלואו קוסט הישראליות הראשונות, מסכמת ארקיע מכירה של כ-25,000 כרטיסי טיסה לשני היעדים בהם פועל כיום המותג: פריז ואמסטרדם.

בנוסף מדווחים בארקיע על מכירה ערה של מוצרים נלווים דוגמת ביטוח נוסעים, לינות בבתי-מלון והשכרת רכב (במחירים מיוחדים לרוכשי טיסות "ארקיע אקספרס") ועל עלייה משמעותית של מכירה באינטרנט (60% מהמכירות של "ארקיע אקספרס" מתבצעות באמצעות האינטרנט).

לאור ההצלחה החלה החברה במכירת כרטיסי הטיסה והמוצרים הנלווים לטיסות האביב של "ארקיע אקספרס", ובקרוב תורחב הפעילות ליעדים נוספים באירופה.

לטיסות "ארקיע אקספרס" נמכרים כרטיסים במחירים המתחילים ב-99 דולר לכיוון, בהזמנה של 3 חודשים ומעלה לפני הטיסה (להזמנה באינטרנט של כרטיס בסיסי שאינו כולל כבודה, מזון ושתייה בטיסה).

בכל טיסה מוקצים עשרות מקומות במחירי המינימום, והמחיר הולך ועולה ככל שעולה הביקוש לטיסה וככל שמתקרב מועד הטיסה. בדומה לחברות לואו קוסט אחרות בעולם התקבלה בארקיע ההחלטה שלא להגביל את מחירו המקסימלי של הכרטיס.

לדברי מנכ"ל ארקיע, גדי טפר, 3 החודשים שחלפו מאז ההכרזה על "ארקיע אקספרס" הוכיחו כי הקהל הישראלי בשל לחידושים בשוק התיירות והתעופה. "למרות שבשנים האחרונות הורגל הציבור הישראלי להזמנות של הרגע האחרון, עשרות אלפים הרימו את הכפפה והקדימו להזמין כרטיסי טיסה באינטרנט במטרה לזכות במחיר אטרקטיבי. הצלחה זו נותנת לנו רוח גבית להמשיך ולפתח את המותג".