איזה פרזנטור אהוב יותר - דביר בנדק או אסי כהן?

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ במקום השני - הפרסומת למזרחי-טפחות עם דביר בנדק

הפרסומת של הבנק הבינלאומי, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובו של הפרזנטור אסי כהן, מסרבת לפנות את מקומה המכובד וממוקמת זה שבוע חמישי ברציפות בראש הפרסומות הזכורות. הפרסומת היא גם האהובה ביותר השבוע - ומציגה שיעורי אהדה גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות.

במקום השני ממוקם קמפיין חדש של בנק מזרחי-טפחות, באמצעות משרד ראובני-פרידן ובכיכובו של הפרזנטור דביר בנדק. בקמפיין דביר "סוגר מעגל" כשהוא פוגש במהלך פיקניק משפחתי את פקיד הבנק הקודם שלו.

ד"ר רינה דגני, יו"ר קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מצביעה על התחכום הקריאטיבי של הפרסומת, בה הפיקניק משול ל"חייו הטובים ומלאי ההנאה" של דביר, אחרי שקיבל החלטה אמיצה לעבור למזרחי-טפחות, ואילו הפקיד "הנודניק" מייצג את הבנק הקודם, שלא שינה את דרכיו, ונותר לו רק לרדוף אחר הלקוחות שעזבו.

לאור שידורם של הקמפיינים לשני הבנקים במקביל, מעניין לראות את ההבדלים באופן הצגת הפרזנטורים. מחד, בשני הקמפיינים מככבים פרזנטורים מוכרים ואהודים, אסי כהן ודביר בנדק. מאידך, מטרתו של אסי כהן, אשר נבחר על תקן "סלב", הינה לשעשע את הצופים, ואילו דביר שואף ליצור תחושת הזדהות וקרבה, בהיותו מייצג את ה"ישראלי העממי".

הפרסומת לקפה טורקי עלית, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, היא המושקעת ביותר בשבוע האחרון מבחינה תקציבית. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, סך ההשקעה בפרסומת עמד על כ-1.7 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות השבוע ירד לעומת מספרן בשבוע שעבר, והוא עומד על 274.

בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים בשבוע האחרון ניכרת ירידה, כאשר השבוע הוא עומד על 31.3 מיליון דולר.

פרסומות
 פרסומות