מירס בוחנת משרדי פרסום קטנים לטיפול בתקציב המותג

מדובר בתקציב נפרד מתקציב המותג הסלולרי החדש שאותו בונה החברה, לו יוקצה תקציב משמעותי ■ בין היתר נערכו פגישות עם שמעוני-פינקלשטיין-ברקי ושטרית מדיה גרופ

ההתמודדות על מערך הפרסום של מירס מתרחבת: ל"גלובס" נודע כי החברה מתעתדת ככל הנראה לבחור במשרד פרסום קטן שיטפל בתקציב הפרסום של המותג מירס - בעידן שלאחר כניסת החברה לתחום הסלולר.

המשרד שייבחר לא יטפל בתקציב המותג הסלולרי החדש שתבנה החברה, כשעדיין לא ברור אם זה יעמוד כמותג נפרד או כמותג המחובר למותג הוט. בנוסף, יוקצה תקציב משמעותי לטיפול בתקציב המותג הסלולרי שבונה החברה.

בשלב זה נראה כי קיימות שתי אפשרויות עיקריות ביחס לדרך שבה יורכב מערך הפרסום של הקבוצה: אם ייבחר משרד נוסף, יש להניח כי מישהו מהמשרדים הגדולים יקבל לידיו את הטיפול בתקציב הסלולר החדש. אפשרות שנייה היא שבאומן-בר-ריבנאי, המטפל בתקציב הוט, יקבל לידיו גם תקציב זה, שכן לשתי החברות יש את אותם הבעלים.

על-פי ההערכות בשוק, אם יוחלט לתת את תקציב הסלולר למשרד אחר, המועמד בעל הסיכויים הרבים ביותר הוא שלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בעבר בתקציב פרטנר.

בעיצומו של תהליך אסטרטגי

עוד נודע כי בתקופה האחרונה התרחב מעגל הפגישות של מנהלי מירס עם משרדי פרסום: פגישות נערכו גם עם המשרדים שמעוני-פינקלשטיין-ברקי ושטרית מדיה גרופ של רות שטרית.

כפי שנחשף ב"גלובס", קודם לכן נערכו פגישות גם עם משרדי הפרסום פוגל-אוגילבי וארד תקשורת, כמו גם עם באומן-בר-ריבנאי ושלמור-אבנון-עמיחי.

כזכור, על רקע ההחלטה של משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, ששימש עד עתה כמשרד הפרסום של מירס, להתמודד על תקציב הפרסום של פרטנר, החליטו הצדדים על הפסקת ההתקשרות ביניהם.

גליקמן-נטלר-סמסונוב מטפל בתקציב מירס יותר מ-8 שנים. בין גליקמן ומירס שוררת מערכת יחסים טובה וקרובה, שנשמרה גם לאחר חילופי הבעלות במירס. עם זאת, ברור היה כי מירס לא תאפשר למשרד הפרסום שלה להתמודד על תקציב של חברה מתחרה, ולמרות שגליקמן לא זכה בסופו של דבר בתקציב פרטנר, לא נראה כי הוא צפוי להישאר חלק ממערך הפרסום של מירס.

כתוצאה מכך מירס, הנמצאת בעיצומו של תהליך אסטרטגי של הפיכתה למותג הסלולרי של הוט, צפויה לבחור בקרוב לפחות משרד פרסום חדש אחד ואולי אף שניים. במירס שומרים על הליך פשוט ומתעתדים להסתפק בפגישות היכרות עם המשרדים מבלי לדרוש מצגות קריאטיביות.

ממירס נמסר בתגובה: "מדובר בתהליך מסודר, כאשר בסיומו נעדכן באשר להחלטותינו בנושא".