ג'ים קריימר: "קנו כעת את מניות הבנקים הגדולים בארה"ב"

מנהל ההשקעות: "יש לא מעט סימנים המצביעים על שיפור המסתמן בסקטור הבנקים" ■ על אילו מניות ממליץ מגיש התוכנית "Mad Money"?

"יש מספר סימנים המצביעים על שיפור מסתמן בסקטור הבנקים", דברי ג'ים קריימר, מנהל ההשקעות ומגיש התוכנית "Mad Money" ב-CNBC.

"יש מניות שזינקו בתקופה האחרונה, ומספר פרמטרים שמצביעים על גידול בהלוואות, תנאי אשראי טובים יותר, וחסכונות גבוהים יותר בקרב הבנקים בארה"ב", מסביר קריימר, שגורס כי זה הזמן להשקיע במניות הבנקים, ואליו המלצותיו:

JP מורגן - ברבעון השני השנה, הגדיל הבנק את רווחיו ב-7% עם היקף הכנסות של 5.43 מיליארד דולר. קריימר צופה ל-JP מורגן צמיחה גבוהה השנה, וכי מנכ"ל הבנק ג'יימי דימון, "הוא אחד הבנקאים הגדולים ביותר, שיודע תמיד כיצד לאתר הזדמנויות".

וולס פרגו - קריימר מזכיר כי מדובר באחת מאחזקותיו המועדפות של איל ההשקעות וורן באפט, וכי "אם באפט שורי על וולס - גם אנחנו צריכים להיות". "המצב של וולס צפוי להשתפר ככל שהכלכלה האמריקנית תשתפר, והחברה נמצאת בפוזיציה טובה לאחר שהחילה קיצוצים תקציביים גדולים".

מורגן סטנלי - החברה הביסה את היריבה גולדמן זאקס בתוצאותיה הפיננסיות לרבעון השני, כאשר התוצאות החזקות נובעות מכך ש"מורגן פשוט מוכנה לקחת יותר סיכונים. מנגד, היא מנוהלת כראוי וכך גם מנוהלות השקעותיה".