דוחות אבגול: עלייה של 23% בהכנסות: 4.7 מ' ד' רווח נקי

הכנסות אבגול הרבעון הסתכמו ב-81.9 מיליון דולר ■ הרווח הנקי עלה ב-50% ביחס לרבעון המקביל אשתקד ■ מנכ"ל אבגול: "החברה מציגה את שיעור הצמיחה הגבוה בענף"

חברת אבגול , העוסקת בייצור בדים לא ארוגים, דיווחה היום (ד') על תוצאותיה הפיננסיות למחצית הראשונה של שנת 2011, תוך שהיא מציגה שיפור ניכר בהכנסות ועלייה ברווח, ברקע תהליכי התייעלות והפעלת קו ייצור נוסף בסין.

הכנסות אבגול ברבעון השני הסתכמו ב-81.9 מיליון דולר, עלייה של 23.9% לעומת הכנסות של 66.1 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. עיקר הגידול בהכנסות נבע מעלייה ביכולות הייצור של החברה, בעקבות הפעלת קו נוסף בסין, שהביא לעלייה בכמויות המוצרים המיוצרים והנמכרים, וכן מעדכון והעלאת מחירי המכירה, לנוכח עליית מחירי חומרי הגלם.

הרווח נקי של אבגול הסתכם ב-4.7 מיליון דולר, עלייה של 51.6% ביחס לרווח נקי של 2.9 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2010. העלייה ברווח נובעת מהשיפור ביעילות הייצור, גם כמו מהתחזקות האירו והיואן ביחס לדולר. הרווח הגולמי של החברה הסתכם ב-14.6 מיליון דולר, עלייה של 29.2% ביחס לרווח גולמי של 11.3, ברבעון השני אשתקד.

הוצאות המימון של אבגול ברבעון הסתכמו ב-1.9 מיליון דולר, ללא שינוי ביחסל תקופה המקבילה אשתקד. ההון העצמי של החברה הסתכם ב-112.6 מיליון דולר, נכון ל-30 ביוני 2011.

"אבגול משקיעה בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות חדשות לייצור בד לא ארוג, תוך שמירה על מובילותה העולמית וקידום שיתופי פעולה עם לקוחות עיקריים", התייחס שלמה לירן, מנכ"ל החברה, לנתונים. "אבגול מראה, ככל הידוע לנו, את שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בענף".