רשות השידור שוקלת למכור בעצמה את זמן הפרסום בקול ישראל

‎האפשרות עלתה לאחר שאף גורם לא ניגש למכרז של רשות השידור שפורסם בנושא

רשות השידור בוחנת את האפשרות למכור בעצמה את זמן האוויר לפרסום בתחנות הרדיו של קול ישראל. אפשרות זו עלתה לאחר שאף גורם לא ניגש למכרז שפרסמה הרשות בנושא. ככל הנראה, מהלך במסגרתו תבקש הרשות למכור בעצמה את זמן האוויר ידרוש שורה של התאמות חוקיות.

אפשרות אחרת שעומדת בפני הרשות היא הארכת החוזה מול חברת שפ"מ, עמה הסתיימה ההתקשרות באחרונה במהלך שגרר חילוקי דעות קשים בין החברה לגוף השידור הציבורי.

כפי שפורסם ב"גלובס", בשבוע שעבר פנתה שפ"מ, בראשות אברהם פרחי, לבית המשפט המחוזי בירושלים בדרישה לבטל את החלטת הרשות לצאת למכרז מחודש.

כזכור, לפני מספר שבועות הוחלט ברשות השידור לצאת למכרז חדש ולא להאריך את ההתקשרות עם שפ"מ. עוד הוחלט כי בניגוד לעבר לא יינתן הזיכיון לכל התחנות כמקשה אחת אלא יפוצל ל-5 אשכולות, כשכל אשכול יינתן לזכיין אחר.

עם פרסום כוונת רשות השידור, הגיבו בענף הפרסום והמדיה באופן נחרץ נגד ההחלטה וטענו כי הרשות מציעה מודל שאין בו היתכנות כלכלית.

שפ"מ, מבחינתה, טוענת כי ההחלטה שלא לממש את האופציה להאריך את ההתקשרות עמה התקבלה בהליך לא תקין, ללא אישור ועדת המכרזים של הרשות וללא מתן זכות שימוע לשפ"מ.

מרשות השידור לא נמסרה תגובה לידיעה.