גם עו"ד איריס שמואלי מתמודדת על פרקליטת מיסוי וכלכלה

כפי שפורסם ב"גלובס", על התפקיד מתמודדים גם ד"ר מאור אבן-חן ועוה"ד ליאת בן-ארי, טלי נג'רי, אורלי דורון, רינה מיוחס, נועם עוזיאל ומינה זמיר

מתמודדת נוספת במכרז לתפקיד פרקליט מחוז תל-אביב (מיסוי וכלכלה). ל"גלובס" נודע כי עו"ד איריס שמואלי, מבכירות פרקליטות מיסוי וכלכלה כיום, מתמודדת במכרז להחליף בתפקיד את עו"ד אלה רובינק.

בשבועות האחרונים חשף "גלובס" את שמותיהם של המתמודדים במכרז לרשת את רובינק, פרקליטת מיסוי וכלכלה, שפורשת אחרי 11 שנה בתפקיד.

בין המתמודדים: עו"ד ד"ר מאור אבן-חן מהמחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה ועו"ד ליאת בן-ארי מפרקליטות מחוז תל-אביב-מיסוי וכלכלה, שנחשבים כמועמדים מובילים.

בנוסף, כפי שפורסם ב"גלובס", מתמודדים על התפקיד החשוב עו"ד טלי נג'רי, המשמשת מאז אוגוסט 2010 כסגניתה של רובינק; עו"ד אורלי דורון, המכהנת כיום כמנהלת מחלקת ניירות ערך בפרקליטות; ועורכי הדין נועם עוזיאל ומינה זמיר, גם הם מפרקליטות מיסוי וכלכלה. כמו כן, מתמודדת על התפקיד עו"ד רינה מיוחס, מנהלת מחלקת מקרקעין בפרקליטות מחוז תל-אביב (אזרחי).

כעת נודע כי גם עו"ד שמואלי מתמודדת במכרז, שתוצאותיו יפורסמו בקרוב.

פרקליטות מחוז תל-אביב (מיסוי וכלכלה) מהווה את חוד החנית של משרד המשפטים במלחמה בעבריינות הצווארון הלבן, בעבירות על חוק ניירות ערך ובהון השחור. פרקליטות מיסוי וכלכלה ממונה, בין היתר, על הטיפול בתיקי ניירות ערך ומתמחה בניהול תיקים כלכליים גדולים, מורכבים ועתירי מסמכים.