מכונת קפה בקפסולות של לוואצה - 400 ש' ב-yellow

מכונת הקפה מדגם "פבולה" של לוואצה, הכוללת מקציף חלב אינטגרלי, תחליף את דגם "אמודו מיו" שנמכר עד כה ברשת yellow ב-700 שקל

מכונות הקפה הפועלות באמצעות קפסולות כובשות את ענף מכונות הקפה הביתיות, ועם הגידול בתחרות ובהיצע, מחירי המכונות יורדים לרמות שעד לפני כמה חודשים נראו היו דמיוניות - 400 שקל למכונת קפה מדגם "פבולה" של לוואצה, כולל מקציף חלב אינטגרלי.

המכונה, שתימכר החל ממחר בחנויות yellow בתחנות הדלק של פז, תחליף את דגם "אמודו מיו", שנמכר עד כה ב-yellow ב-700 שקל.

דגמים דומים של נספרסו ושל אספרסו קלאב נמכרים בסכום שמתחיל ב-700 שקל, ללא מקציף החלב, ומעניין יהיה לראות אם המהלך הזה של לוואצה יטלטל את השוק, לאחר שגם שופרסל נכנסה לאחרונה לזירה והחלה לשווק מכונת קפה הפועלת באמצעות קפסולות מבית קרמסו. המכונות הללו נמכרות היום במבצע ב-400 שקל במקום ב-600 שקל לדגם חצי אוטומטי וב-700 שקל במקום ב-800 לדגם האוטומטי.

ללוואצה יש סיבה טובה להיות מרוצה מצרכני הקפה הישראלים - פחות משנה וחצי אחרי שהחלה yellow בשיווק מכונות הקפסולות של לוואצה (מדגם מודו מיו), נמכרו 32,000 מכונות המהוות נתח שוק של 20% בקטגוריה.

את הנהלת לוואצה באיטליה הנתון הזה מרשים במיוחד: ראשית, משום המספרים הגבוהים ביחס לשוק המקומי, ובעיקר בשל ערוץ השיווק יוצא הדופן. לפיכך, ינסו ליישם את המודל בארצות נוספות.

המכונה הנוכחית מושקת בו-זמנית ברחבי העולם ומיוצרת על-ידי AEG הגרמנית (אלקטרולוקס). היא קטנה בממדיה מקודמתה, ומגיעה בשילובי צבעים שונים. מחירי הקפסולות נותרו כשהיו, ועומדים על 2 שקל ליחידה.

* הכותבת הייתה אורחת yellow ולוואצה באיטליה.