השיחה: בכירי עולם המשפט בערב כמעט נורמלי

מי הגיעו אתמול לתיאטרון הבימה? ■ במה נזכר אליעזר שקדי? ■ וגם: הצצה לאלבום התמונות של עדי שטראוס

בין מהדורות החדשות העוסקות בגל האלימות הגואה ובהתפתחויות הפוליטיות, היו מי שהעדיפו אמש (ב') לנצל את הערב כדי ליהנות מקולטורה במיטבה. בכירים רבים מן הקהילה העסקית והמשפטית הצטופפו באולם רובינא בתיאטרון הבימה לכבוד הצגת הבכורה החגיגית במיוחד של המחזמר "כמעט נורמלי" שמוצג במקביל בבימות ברודווי.

תיאודור אור, מיכאלה שידלובסקי, הצגת הבכורה
 תיאודור אור, מיכאלה שידלובסקי, הצגת הבכורה

תיאודור אור ומיכאלה שידלובסקי

בגרסה המקומית מככבים איילת רובינסון, הראל סקעת, דורון אורן, תומר שרון, רונה פרומצ'נקו וגלעד שמואלי. המחזמר מגולל את סיפורה של משפחת גודמן: אם המשפחה סובלת מהפרעה דו-קוטבית, אבי המשפחה מנסה להיאחז במשפחה המתפוררת ובתם המתבגרת מתמודדת עם קשיי ההתבגרות. אירחה את הערב: מנכ"לית הבימה אודליה פרידמן.

אלי וליאורה לנדאו, הצגת הבכורה
 אלי וליאורה לנדאו, הצגת הבכורה

אלי וליאורה לנדאו

נצפו בקהל ומחאו כפיים: הנשיא לשעבר יצחק נבון ורעייתו מירי, שופטי בית המשפט העליון בדימוס, בראשות הנשיאים לשעבר מאיר שמגר עם בת זוגו מיכל רובינשטיין; אהרן ברק עם רעייתו אלישבע; תיאודור אור ומיכאלה שידלובסקי. עוד הגיעו: ציפי ועו"ד פנחס רובין, אלי וחנה יונס, גיורא אקרשטיין ורעייתו, עו"ד אלי זהר, יצחק ועדיה סוארי, דוד ומיכל פורר, אישתו הקודמת של אהוד ברק נאוה ברק שהגיעה עם שלום זינגר, ואישתו הנוכחית של אותו ברק נילי פריאל שהגיעה בגפה, עירונה טייק ובתה רינת עמנואל, אפרים וציפי קונדה, אלי וליאורה לנדאו ואורחים נוספים. בתום ההצגה נשארו האורחים והשחקנים להשתתף בקוקטייל ובמינגלינג איכותי. ברוח האביב הוגשו לאורחים טורטיות ספרדיות, גבינות, טאפסים ומגוון פירות העונה.

סיכוי משקדי

מנכ"ל אל-על, אליעזר שקדי, אירח אתמול על מדשאת משרדי החברה בנתב"ג נציגים מעמותת "ילדים בסיכוי", לכבוד מסע אופנים למען ילדי העמותה שיצא היום לדרכו. זאת השנה החמישית ברציפות שעובדי אל-על, המתנדבים בפנימיות שבהן פועלת העמותה, לוקחים חלק במסע האופניים "רוכבים אל-על למען ילדים בסיכוי". המסע יצא לדרך ממטולה ויסתיים ביום חמישי באילת. מטרת המסע להגביר את המודעות הציבורית לצורך לדאוג לרווחתם של אלפי ילדים בסיכון שחיים בפנימיות.

אליעזר שקדי, אשר אדרי, דן שניט,
 אליעזר שקדי, אשר אדרי, דן שניט,

שקדי, אדרי ושניט

שקדי הודה למתנדבים על העבודה החשובה שהם עושים עם ילדי הפנימיות וסיפר כי אביו ניהל בשעתו פנימייה, ועל כן הוא מכיר זאת מקרוב ויודע עד כמה קשה ההשקעה. פרופ' דן שניט, יו"ר עמותת "ילדים בסיכוי" העניק למארח ולאשר אדרי, יו"ר ועד עובדי אל-על, חולצות רכיבה של המסע כאות הוקרה.

אנג'ל רוכש

בסוף השבוע האחרון נערכה תערוכת צילומים ראשונה מסוגה בישראל:ART DE CORE. בתערוכה, ביוזמת חברת ברימאג ו-LG ישראל בשיתוף וראייטי, הציגו צלמים ושפים את נקודת מבטם לנושא המורכבות התרבותית והזהות האישית דרך המקרר, כאשר כל ההכנסות ממכירת הצילומים קודש לסיוע לילדי וראייטי.

אודי אנג'ל, לוני הרציקוביץ, שאול זילברמן, תערוכת ART DE CORE / צילום: קוקו
 אודי אנג'ל, לוני הרציקוביץ, שאול זילברמן, תערוכת ART DE CORE / צילום: קוקו

אודי אנג'ל, לוני הרציקוביץ' ושאול זילברשטיין

אירחו: אודי אנג'ל מנכ"ל וראייטי שאף רכש תמורת 1,500 דולר את אחד הצילומים שצילם אחד מילדי וראייטי, איתי מורי בן ה-9, עבור ביתו אלונה; שאול זילברשטיין יו"ר ברימאג; רפי פרידמן מנכ"ל ברימאג ואבי שפילמן, סמנכ"ל ברימאג. בין אלפי האורחים שביקרו בתערוכה ניתן היה לראות את: מיכל אנסקי, הילה אלפרט, ניר צוק וירון שלו שבאו להציג את התמונות שצילמו עבור התערוכה. עוד נצפו: לוני הרציקוביץ', יוחנן צנגן, ניר למפרט, אורן מוסט ועוד.

נכנסים לאלבום של איש העסקים עדי שטראוס

"האינסטגרם מאפשר לתרגם רגעים ומציאויות באופן שאתה רואה, חש וחווה אותם. בזווית, באווירה, בצבעוניות ובעוצמה, הוא מאפשר לך להנציח רגעים קסומים ולשתף אותם עם אחרים. כבר אמרו תמונה אחת שווה אלף מילים - ואני מוסיף: לפחות".

נמרוד משיח, יואב שטראוס / צילום: מתוך אלבום האינסטגרם של עדי שטראוס
 נמרוד משיח, יואב שטראוס / צילום: מתוך אלבום האינסטגרם של עדי שטראוס

1. אלוף עולם ואלוף אירופה. "בני היקר יואב (שמאל), שזכה באליפות אירופה 2012 ביוגיטסו ברזילאי ביחד עם סגן אלוף העולם ואלוף ישראל בגלישת רוח נמרוד משיח".

הנזירה של רון קדמי / צילום: מתוך אלבום האינסטגרם של עדי שטראוס
 הנזירה של רון קדמי / צילום: מתוך אלבום האינסטגרם של עדי שטראוס

2. נזירה נשית. "ביתי מתבוננת בצילום של רון קדמי. יצירה אשר מפשיטה את הנזירה מסממניה ומלבישה אותה בנשיות".

יונתן רושפלד (משמאל) / צילום: מתוך אלבום האינסטגרם של עדי שטראוס
 יונתן רושפלד (משמאל) / צילום: מתוך אלבום האינסטגרם של עדי שטראוס

3. הכי טוב שיש. "כאנשי אירוח וקולינריה אנחנו נוהגים לפקוד מסעדות רבות בארץ ובעולם. בתמונה רואים תפריט מיוחד שערכו עבורנו באסמי עוז. אין מה לומר - היה הכי טוב שיש".

תפריט מיוחד / צילום: מתוך אלבום האינסטגרם של עדי שטראוס
 תפריט מיוחד / צילום: מתוך אלבום האינסטגרם של עדי שטראוס

4. חגיגה. "במסגרת ימי החגיגות שערכנו במסעדת הרברט סמואל לציון 20 שנה של בישול ליונתן רושפלד, נבנה תפריט מיוחד, אשר מנה את 10 המנות הטובות ביותר שהוגשו במסעדותיו של יונתן. בתמונה מנה הנקראת "חזרה להודו".

מה הסטטוס

Judy Shalom Nir Mozes רק אהבתו של ביבי למשפחתי היא הסיבה להצלת קדימה. אם היו בחירות, היינו נאלצים לבטל את החופשה המשפחתית עם התאומים לפני גיוסם