קורבן של ערן מזרחי: "בגללו אנחנו מתחילים הכול מאפס"

א', שנפלה קורבן להונאה לכאורה שביצע מזרחי, מספרת שהוא "נראה 'ילד טוב ירושלים'" ■ "הכי שכנעה אותנו העובדה שכל המשפחה שלו הייתה בפנים"

קורבנותיו של ערן מזרחי, המואשם בהונאת לקוחות בכ-45 מיליון שקל, מתקשים לעכל את ההפסדים. בתגובה לכתב האישום שהוגש היום (ב') נגד מזרחי, אמרה א', אחת מקורבנותיו שהשקיעה אצל מזרחי 1.5 מיליון שקל, כי היא לא מופתעת מכמות האנשים שנפלו בפח שלו.

לדבריה, הדבר היחיד שמעניין אותה כעת הוא לקבל את כספה או את חלקו בחזרה, ואחר-כך לראות את מזרחי נענש קשות.

"מאוד יעזור להרגשה שלי אם הוא יישב בכלא ויקבל את העונש הראוי על הדברים שהוא עשה לאנשים תמימים, גם למען שאחרים ילמדו לקח", אומרת א'.

א' מקפידה להגיע לבית המשפט לכל דיון בנושא כדי לוודא כי ההליכים המשפטיים נגד מזרחי מתקדמים. לדבריה, "הוא נראה אדם קר שאין בו טיפת חרטה. הוא גרם לי ולמשפחה שלי לאבד את הבית. אין לו טיפת חמלה עלינו".

- איך נפלתם בפח שלו?

"נפגשנו אתו פעמים מספר, והוא נראה לנו 'ילד טוב ירושלים'. הכי שכנעה אותנו העובדה שכל המשפחה שלו הייתה בפנים. לא יכולנו לתאר לעצמנו שגם אותם הוא רימה".

- האם יש מסר שתרצי לשלוח לציבור בעקבות המקרה שקרה לכם?

"כן. שאין דרך קצרה לעשות כסף. חשבנו שנגיע לרווחה כלכלית, אבל אל תאמינו לאף אחד, תשמרו את הכסף קרוב אליכם. כשהתחתנו לפחות היה לנו בית. בגלל מזרחי אנחנו מתחילים היום הכול מאפס".