השיחה: הזיסרים מתרימים למאגר הלאומי לתורמי מח עצם

גיל שויד ומאיר שמיר הגיעו לערב ההתרמה שאירגנה ברכה זיסר ■ עומר דנקנר בא לפרגן ללי גרבנאו ■ וגם: איך מתכננים ישראל פרל וציפי פריזנט להפתיע את המוזמנים לחתונתם?

עמותת "עזר מציון" ערכה אמש (ב') ערב התרמה להקמת בית "המאגר הלאומי לתורמי מח עצם" בהשתתפות צמרת המגזר העסקי בישראל, ידידי העמותה ותומכיה. האירוע נערך בהאנגר 11 בנמל תל-אביב. אירחו: חנניה צ'ולק יו"ר ומייסד עזר מציון, ד"ר ברכה זיסר מנהלת מאגר מח העצם הלאומי של עזר מציון ובעלה מוטי זיסר.

ברכה זיסר, יובל קדוש, ערב התרמה ל
 ברכה זיסר, יובל קדוש, ערב התרמה ל

ברכה זיסר ויובל קדוש

המאגר הלאומי של עזר מציון הוקם בשנת 1998, אז עמד מספר התורמים במאגר על 11,233 אנשים בלבד. היום מספר התורמים במאגר עומד על מעל 600 אלף תורמים ובזכותו בוצעו מעל 1,000 השתלות. מדי שנה כ-200 בני אדם תורמים מח עצם. בערב הוגשו מאכלים עדתיים כגון גפילטע פיש, קיגל, קבבים ועוד. גיא זו-ארץ הנחה בהתנדבות ויחד עם אחיו רועי זו-ארץ שרו השניים את מיטב השירים מהמופע "גיא זוארץ שר לאדינו ופיוטים מהבית".

חנניה צ'ולק, מאיר שמיר, ערב התרמה ל
 חנניה צ'ולק, מאיר שמיר, ערב התרמה ל

חנייה צ'ולק ומאיר שמיר

במהלך הערב נערך מפגש בין תורמת מח עצם ונתרמת שחייה ניצלו בזכות התרומה. בקהל ישבו חולי סרטן, מחלימים ובני משפחותיהם. תרמו והשתתפו: איזי בורוביץ, מאיר שמיר, גיל שויד מנכ"ל צ'ק פוינט, ח"כ רונית תירוש, מוטי גנץ נשיא התאחדות תעשייני היהלומים בישראל, לוי רחמני יו"ר קבוצת איילון ביטוח, אמיר נחום מנכ"ל אורתם סהר, עמי גניגר יו"ר תיא השקעות, מרב מנדלבאום יו"רית עמותת רעות, עו"ד רמי בובליל, יובל קדוש אביה של הילדה עמית קדוש, פרופ' משה קוה נשיא אוניברסיטת בר אילן, גל מרום ואפרת רייטן ורבים נוספים.

לייטרסדורף אופנתית

במתחם סטואה בגעש נערכה אמש תצוגת הגמר של בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. במהלך הערב הוענק פרס בסך 50 אלף שקל, על שם מעצבת האופנה פיני לייטרסדורף ז"ל, לדפנה פילוסוף, בוגרת שנקר.

לי גרבנאו, אורלי ועומר דנקנר, פרס האופנה ע
 לי גרבנאו, אורלי ועומר דנקנר, פרס האופנה ע

לי גרבנאו עם אורלי ועומר דנקנר

הגיעו לחגיגת האופנה: פרופ' יולי תמיר נשיאת שנקר, דושי לייטרסדורף, נכדתה של פיני לייטרסדורף, אתי וגבי רוטר מנכ"לים משותפים בקסטרו שהעניקו את החסות לערב, אורלי דנקנר שהגיעה עם בנה עומר לפרגן לבת זוגו בוגרת המחלקה לי גרבנאו, אורית אפרתי ראש אגודת הידידים, הילה רהב ועוד.

הצגה זוגית

אודליה פרידמן מנכ"לית תיאטרון הבימה ואילן רונן המנהל אמנותי, אירחו אמש באולם רובינא פרמיירה חגיגית להצגה "שרי מלחמה". מדובר בסאטירה שכתב שי גולדשטיין וביים מוטי קירשנבאום המספרת על בונקר במרתפי הכנסת בו מתקבצים ראש הממשלה, שר הביטחון, ראש השב"כ, שרה אחת וגנרל אחד בדימוס, מנותקים מכל קשר עם העולם החיצון.

צביקה גיור ובת זוגו, פרמיירה להצגה
 צביקה גיור ובת זוגו, פרמיירה להצגה

צביקה גיור ובת זוגו

בין הרבים שהגיעו: אלי וחנה יונס, אלי זהר, יצחק ועדיה סוארי, ד"ר יעל אלמוג ובן זוגה, מיכה גייגר, עו"ד יוסי כהן, אריה סבן, ציפי ופיני רובין, ישראל קז, אלונה ואלי ברקת, פנינה ומשה אדרי, אייבי נאמן, צביקה גיור יד ביד עם בת הזוג, האחים עידו וצחי חגג' עם נשותיהם, דליה פרשקר, אסתי גיצבורג ועדי קייזמן ועוד.

חתונה בהפתעה

איש העסקים המיליונר ישראל פרל ובת זוגו בשנים האחרונות ציפי פריזנט, ממסדים את הזוגיות.

ישראל פרל, ציפי פריזנט, מתחתנים / צילום: יוסי כהן
 ישראל פרל, ציפי פריזנט, מתחתנים / צילום: יוסי כהן

ישראל פרל וציפי פריזנט

בני הזוג שבבעלותם מטוס פרטי החליטו להפתיע את חבריהם הקרובים במסיבת חתונה לא שגרתית. ביום חמישי הקרוב ייפגשו בשדה התעופה בן גוריון החברים שיטוסו ליעד לא ידוע לחגוג במשך שלושה ימים את האיחוד. הוזמנו להחתים דרכונים: מושיק ורג'ין גנזי, מירי והרצל חבס, יגאל ודספינה שרמייסטר ועוד.

נכנסים לאלבום התמונות של העיתונאית והקולנוענית דורית חכים

"האינסטגרם הפך עבורי לכלי ביטוי שמחבר בין האהבה לספר סיפור בתמונות, שזה קולנוע; היצר העיתונאי שלי והצורך בתקשורת עם החברים והמשפחה בארץ. אנחנו, שלמה קרמר בן זוגי וילדינו, גרים כבר שנתיים בעמק הסיליקון. האינסטגרם הוא גם יומן אישי, ומכיוון שיש לי 700 עוקבים זה נהיה קשר מחייב, ואני מעלה כל יום לפחות תמונה אחת. אני מצלמת בלי ביקורת עצמית ובלי מחשבה על מה יגידו".

מתוך אלבום האינסטגרם של דורית חכים
 מתוך אלבום האינסטגרם של דורית חכים

1. חתונה בניו יורק: "אחרי 13 שנה ביחד ושלושה ילדים שלמה ואני החלטנו להתחתן בעירייה בניו יורק. כל אחד מהילדים קיבל תפקיד - התאומים החזיקו את הטבעות וג'ון ג'ון את הפרחים".

מתוך אלבום האינסטגרם של דורית חכים
 מתוך אלבום האינסטגרם של דורית חכים

2. הכלב המשפחתי: "לפלאפי יש לו פנים אנושיות. כל תמונה שלו זוכה לעשרות לייקים".

מתוך אלבום האינסטגרם של דורית חכים
 מתוך אלבום האינסטגרם של דורית חכים

3. אצל הרופאה הסינית: "מדי יום שישי אני נוסעת לסן פרנסיסקו לטיפול בדיקור אצל רופאה סינית ידועה. זמן ההמתנה נע בין שעה לשעתיים. עד שהיא נכנסת לטפל בי אני מצלמת את עצמי ומעלה לאינסטגרם וזו כבר נהייתה מסורת של פורטרטים עצמיים".

מתוך אלבום האינסטגרם של דורית חכים
 מתוך אלבום האינסטגרם של דורית חכים

4. יקב בנאפה: "אנחנו נוסעים הרבה לעמק נאפה, וזו תמונה הכי מייצגת של המקום שהוא רצף אחד קסום של ייקבים ושמש נצחית".