ועידת MAD תעלה את מושב הדיון "₪ מט - איפה הכסף"

במסגרת המושב יבדקו איך התוכן משנה את פניו, כיצד משתנים המודלים להרוויח מתוכן, האם הקהל השתנה, האם המסכים החדשים פוגעים אחד בשני ועוד

ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס", בשיתוף Orange, שתתקיים ב-11.7.2012, תעלה את מושב הדיון "₪ מט - איפה הכסף".

במסגרת המושב יבדקו איך התוכן משנה את פניו, כיצד משתנים המודלים להרוויח מתוכן, האם הקהל השתנה, האם המסכים החדשים פוגעים אחד בשני או משרתים אחד את השני, מה קורה לשוק הפרסום, והאם השוק צריך לשנות מודלים פרסומיים. לקראת סיום המושב יוכרז על הזוכה בתחרות פורמג'ינישיין.

דיוויד גרהאם, מנכ"ל ומייסד Attentional, חברת הייעוץ הבינלאומית לתעשיית הבידור והמדיה (תוכנית EMC Entertainment Master Class), יעביר את הרצאתו "מדע המוח בעולם הבידור: כיצד ניתן לחזות הצלחות וכישלונות בעולם הבידור".

משתתפי הדיון יהיו: פיליפ ברודור, מנכ"ל Hot Air Media, חברת טלוויזיה חברתית המתמחה בהענקת חוויית טלוויזיה בכל מקום לצרכן (תכנית EMC Entertainment Master Class); אורי אדוני, שותף קרן JVP; נדב פלטי, מנכ"ל ונשיא קבוצת דורי מדיה; אלדר רפפורט , מנכ"ל SCREENZ בבעלות משותפת של קשת ו-The Box; וג'וזיף אטרש, מנכ"ל ערוץ הטלויזיה הערבי "הלא TV". המנחה יהיה לי-אור אברבך, עורך מגזין "פירמה" של "גלובס".

כמדי שנה תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת, כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

גם הפעם תארח ועידת MAD תקשורת, שיווק ודיגיטל 2012 של "גלובס" דוברים שיגיעו לארץ במיוחד כדי להשתתף בוועידה. מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.

לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן.