עוד מהטעים והזול: הכירו את משאית הפיצה

לפני כמה חודשים, פתחו בעלי הבית בצמוד לקפה "קוקייה" שבקיבוץ דפנה, פיצרייה. למקום ניתן השם המדליק "פיצה טראק" ■ פיצה מענגת להפליא

בטיול של שנה שעברה סיפרתי לכם על קפה "קוקייה" שבקיבוץ דפנה. קוקייה הוא קפה נחמד בסטנדרטים גבוהים של תל-אביב, הסובל למיטב זכרוני מבעיות קשות בתחום לוח הזמנים שלו. הכול קורה נורא לאט. לפחות כך זה היה בביקורנו האחרון.

לפני כמה חודשים, פתחו בעלי הבית בצמוד לקפה פיצרייה. למקום ניתן השם המדליק "פיצה טראק". משאית פיצה. כל מי שמכיר את מכוניות הפיצה של אירופה מוזמן להתחיל להזיל ריר ומיד להירגע. להירגע כי לא מדובר במשאית אמיתית אלא במבנה טרומי שאליו הוצמדה קבינה של משאית ישנה. להזיל ריר כי מדובר ביופי של פיצה, כזו שבדיוק כמו הקפה הצמוד לה, יכולה להתחרות במיטב הפיצריות של המרכז.

המבנה הטרומי מאכלס את המטבח ואת תנור האבן הלוהט, ולטעמי הפרטי הוא טיפה ממותג מדי בסמלים מסחריים.

אל ה"משאית" צמודה רחבת עץ מוגבהת ועליה פרושים כמה שולחנות גדולים וגסים. ביום שישי בערב הרדיו שידר ג'אז טוב וכך זכינו באוויר טוב, אווירה טוב והחשוב מכל, אחלה פיצה.

אשתי, אני והקטנצ'יק חלקנו פיצה מרגריטה שקושטה חצייה בזיתים ירוקים לטובת הילד וחצייה בארטישוקים איטלקיים משומרים לטובתנו. הגדול הזמין "פיצה לוינסקי, על שם שוק לוינסקי אני מניח, געגועים של בעל הבית לתל-אביב מן הסתם. הלוינסקי כוסתה ביד נדיבה בשלל זיתי טאסוס, גבינת פטה, עגבניות שרי ובצל ירוק. שתיהן היו פשוט מצוינות. בצק דק ופריך, רוטב מצוין ובסך-הכול היה מענג להפליא.

הוספנו גם בירת לאגר אחת של מבשלת הגולן וידענו עדנה קולינרית צפונית כפולה ולא צפויה ומשמחת להפליא. יש איפה לאכול טוב גם צפונית לדיאנא הנהדרת. ושוב, בלי לקרוע את הכיס. בוננזה בריבוע.

מחירים:

פיצה מרגריטה פלוס זיתים וארטישוק - 48 שקל

פיצה לוינסקי - 45 שקל

בירה בזלת לאגר 1/3 - 18 שקל

פיצה טראק בקפה קוקייה, קיבוץ דפנה. ימינה מיד אחרי השער. 04-6945700. א'-ה' 11:30-23:00. ו'-שבת 10:30-23:00