אלון גלזר מעלה מחיר יעד לבנקים: "המניות עדיין זולות"

מנהל מחלקת המחקר של לידר שוקי הון: "למדנו בעבר כי התיקונים של מניות הבנקים הינם חדים בדרך כלל, ולהערכתנו קיים סיכוי טוב שאנו עדיין בעיצומו של התיקון"

אלון גלזר, מנהל מחלקת המחקר בלידר שוקי הון, מעלה היום (ד') את מחירי היעד של מניות הבנקים לקראת פרסום דוחות הרבעון בשבוע הבא. בשורה התחתונה, מעלה גלזר את מחיר היעד של מניית פועלים מ-16.5 שקל ל-18 שקל (פרמיה של 17%), לאומי מ-14 שקל ל-15.5 שקל (פרמיה של 23%), דיסקונט מ-6.2 שקלים ל-7 שקלים (פרמיה של 31%), מזרחי טפחות מ-42 שקל ל-45 שקל (פרמיה של 25%) ובינלאומי מ-45 שקל ל-53 שקל (פרמיה של 15%).

גלזר מעריך כי ההפרשות להפסדי האשראי יעלו מעט אך מאידך שוק ההון יתרום הפעם לתוצאות הכספיות. "בסך הכל, צפוי רבעון די משעמם עם מעט השפעות חד פעמיות", כותב גלזר. עוד מעריך גלזר כי בנק מזרחי טפחות ימשיך להוביל את המערכת עם תשואה דו ספרתית נאה, פועלים ימשיך להציג תשואה של קצת מעל 10%, לאומי יתקרב לרמת ה-10% (בכפוף לתוצאות החברה לישראל) ואילו דיסקונט והבינלאומי יציגו תשואה חד ספרתית גבוהה יחסית.

גלזר מעריך כי הבנקים עדיין זולים, למרות עלייה ניכרת במחירי המניות מאז פרסום דוחות הרבעון השני של השנה. "למדנו בעבר כי התיקונים של מניות הבנקים הינם חדים בדרך כלל, ולהערכתנו קיים סיכוי טוב שאנו עדיין בעיצומו של התיקון", נכתב.