שמעוני-פינקלשטיין - הזוכה בתחרות פרסום החוצות של JCDecaux

זאת עם פוסטרים לעמותת נט"ל ■ למקום השני הגיע אדלר-חומסקי עם פוסטר עבור אלרין, ובמקום השלישי זכה גיתם BBDO עם פוסטר של חוגלה KLEENEX

משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי הוא הזוכה בתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות של חברת JCDecaux. הפרס ניתן עבור פוסטרים שהוכנו לעמותת נט"ל.

השנה הוגשו 195 עבודות מ-32 משרדים.

אל המקום השני הגיע אדלר-חומסקי עם פוסטר עבור אלרין, ובמקום השלישי זכה גיתם BBDO עם פוסטר עבור חוגלה KLEENEX.