שולה זקן מאושפזת - והפרקליטות הוציאה נגדה צו עיכוב יציאה מהארץ

(עדכון) - זקן, הנאשמת בלקיחת שוחד בפרשת הולילנד, תשוב להעיד ביום חמישי הבא ■ עורכי דינה התבקשו להעביר אישורים חתומים ע"י רופאים באשר למצבה

‎‎האם הפרקליטות חוששת ששולה זקן תברח מהארץ? השופט דוד רוזן, שדן בתיק פרשת הולילנד, הוציא היום (ה') לזקן צו עיכוב יציאה מהארץ, לבקשת המדינה.

אתמול (ד') אושפזה זקן, ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט, בבית-החולים הדסה בירושלים, לאחר שחשה ברע בעיצומה של עדותה במשפט. זקן, הנאשמת בלקיחת שוחד, תשוב להעיד ביום חמישי הבא.

‏השופט רוזן קבע הבוקר כי המשפט יימשך כסדרו ביום ראשון, לאחר שהופסק אתמול בעקבות אשפוזה של זקן. ‏"באם ייבצר מגברת שולה זקן להעיד ביום ראשון, יעלה על דוכן העדים נאשם מספר 10, אליעזר שמחיוף", כתב השופט, שהורה לעורכי דינה של זקן, עופר ברטל ודב גלעד-כהן, להעביר לו אישורים חתומים על-ידי רופאים באשר למצבה של זקן.

‏עדותה של זקן, שהחלה ביום ראשון, הייתה נסערת ונפסקה בפתאומיות ביום שלישי, לאחר שזקן חשה ברע. אתמול, כאמור, מצבה החמיר, והיא אושפזה בבית-החולים.

‏זקן מואשמת בלקיחת שוחד של עשרות אלפי שקלים מיזמי פרויקט הולילנד וחברת הזרע, באמצעות עד המדינה המנוח, שמואל דכנר. כמו כן טוענת הפרקליטות כי בשנים 2003-2004 קיבלה זקן מדכנר טובות הנאה נוספות ושונות.

‏זקן כופרת באישומים נגדה. ואולם, מצבה המשפטי נחשב לקשה יותר מאשר זה של אולמרט, כיוון שבידי הפרקליטות קיימות הוכחות מוצקות לכך שהיא קיבלה כספים וטובות הנאה מדכנר.

במהלך עדותה השבוע סיפרה זקן על קשריה האמיצים והאוהבים עם דכנר, אך שללה קיום יחסים אינטימיים עמו. בשבוע שעבר עזבה זקן את אולם בית המשפט בכעס במהלך עדותו של אולמרט, לאחר שחשבה שהוא לא מגן עליה די הצורך. ‏‏‎‎‏