מודי'ס: לפיטורי לוין עלולות להיות השלכות שליליות על טבע

בסוכנות הדירוג הותירו את דירוג האשראי של טבע על A3 עם אופק שלילי אך ציינו כי טבע עלולה לסגת מהאסטרטגיה אותה יזם והוביל לוין ■ במוד'יס רמזו: לפיטורי לוין עלולות להיות השלכות מבחינת הדירוג

סוכנות הדירוג מוד'יס הגיבה הערב (ד') להודעה כי ד"ר ג'רמי לוין, מנכ"ל טבע, פוטר מתפקידו בשל חילוקי דעות שנתגלעו עם דירקטוריון החברה. במוד'יס טוענים כי עלולות להיות לכך השלכות שליליות על החברה בעתיד.

בסוכנות הדירוג אומנם הותירו את דירוג האשראי של טבע על A3 עם אופק שלילי, אך בהודעה שפרסמה החברה נכתב כי לפיטורי לוין עלולות להיות השלכות שליליות מבחינת הדירוג. זאת מפני שצעד זה עלול להסיט את החברה מהאסטרטגיה המרכזית שלה, אותה יזם והוביל לוין עצמו, מאז הצטרף לחברה בחודש מאי 2012.

אנליסטים בישראל: "עזיבת ג'רמי לוין - חדשות רעות לעובדי טבע ולישראל"

בשבוע האחרון פורסם בערוץ 2 כי בין לוין ליו"ר הדירקטוריון פיליפ פרוסט שורר מתח עמוק וגורמים המקורבים לנושא מסרו כי השניים לא מסוגלים לעבוד אחד עם השני. בטבע הכחישו את הדיווחים בערוץ 2 על קרע בצמרת החברה ולוין עצמו הצהיר כי אין בכוונתו להתפטר, אך היום כאמור הגיעה הודעת ההתפטרות של לוין. סמנכ"ל הכספים אייל דשא מונה למנכ"ל זמני, עד שוועדת איתור מיוחדת שהוקמה למציאת מנכ"ל חדש תסיים את עבודתה.

"מאז שהצטרפתי לטבע, ביצענו התקדמות אדירה בהתוויית מסלול חדש עבור החברה. אני מאחל לחברה ולעובדיה, אותם אני מעריך עמוקות, הצלחה מלאה. אני נושא עיניי להגשים הזדמנויות חדשות אשר בהן אוכל להמשיך ולרתום את ניסיוני ולתרום להתפחותה של תעשיית הפרמצבטיקה העולמית", אמר לוין בהודעה שפרסם היום.