שטייף: "נמשיך להילחם בכל מי שיעז להכניס יד לתחתוניה של אישה"

העיתונאית שהובילה לפתיחת החקירה נגד עמנואל רוזן ממשיכה להאשים גם על רקע כוונת הפרקליטות לסגור את התיק: "לא אני אנסתי, לא אני הטרדתי"

"בוקר טוב טרולים, קירות פיקטיביים, שמות בדויים ומגיבים שכל מה שיש להם להגיד זה לקלל אותי ולהקיא מילים לא ראויות. נחסמו וייחסמו על-ידי. שיח לגיטמי? בשמחה. דיון? באהבה. הקזת דם מתוך רעות-רוח ומקומות של שנאת חינם, קנאה ורוע? לא. נקודה. לא אני אנסתי, לא אני הטרדתי, לא אני ... ואתן נשים, בנות, אל תיפול רוחכן. בית המשפט הוא לא מראית הכול. נמשיך להילחם נגד כל מי שיעז להכניס יד לתחתוניה של אישה סתם כי 'הוא לא עומד בפיתוי' ונגד כל מי שמלקק אוזן ולוחש מילים מבחילות באוזן אישה בלי רשות... נקודה".

כך כתבה הבוקר (ב') העיתונאית הדס שטייף בעמוד הפייסבוק שלה, במה שנראה כמו תגובה ראשונה שלה להחלטת פרקליטות המדינה לסגור את תיק החקירה נגד העיתונאי עמנואל רוזן. כל זאת, על אף שהמשטרה מצאה תשתית ראייתית להעמדתו לדין בעבירות לכאורה של הטרדה מינית.

החלטת הפרקליטות מהווה מכה לא קלה למאבקה של שטייף, שיצאה בחריפות נגד רוזן ואף כינתה אותו "אנס".

פרקליטות מחוז מרכז החליטה, ככל הנראה, כי אין בתיק ראיות המספיקות להגשת כתב אישום בפרשה, גם לא בעבירות המתונות יחסית של הטרדה מינית. ממשרד המשפטים נמסר, עם זאת, כי טרם התקבלו החלטות סופיות, והעניין עדיין בטיפול. "כשתתקבל החלטה, תתפרסם הודעה מסודרת", אמרו שם.

תא העיתונאיות בהובלת שטייף, הגוף שעמד מאחורי התחקיר הראשוני נגד רוזן, מסר היום: "היות שההחלטה איננה סופית, אנו בוחרות להמתין בסבלנות ובאחריות להחלטה הסופית, ואז נאמר את דברינו בהתאם. יוזכר כי על רבים מהמקרים חלה התיישנות, המקשה מאוד על חקירת הפרשה ועל החתירה לחקר האמת.

"נושא זה מפליג הרחק מעבר לגלי המשטרה והפרקליטות. הצפת הפרשה חוללה שינוי מהותי בעולם התקשורת הישראלי ובמקומות העבודה בכלל. מעבר להיבט הטכני, הפלילי והמשפטי, מדובר בנושא ערכי ומהותי שהביא לשינוי מעמיק של נורמות התנהגות והתנהלות בעולם התקשורת ומחוצה לה. מה שהיה, לא ישוב להיות".

המשטרה: "החקירה נגד עמנואל רוזן הייתה מקצועית"

הפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגד עמנואל רוזן