החברה לישראל רשמה הפסד של 84 מ' ד' ברבעון השלישי

בזן העמיקה את ההפסד - 70 מיליון דולר לעומת 21 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ■ הערת "עסק חי" לצים, שהפסידה 44 מיליון דולר, הטוענת: "עם השלמת ההסדר יושג שיפור משמעותי במבנה ההון"

החברה לישראל עברה ברבעון השלישי להפסד בסך 84 מיליון דולר, זאת לעומת רווח של כ-159 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ברקע לכך: הפסד של כ-44 מליון דולר בצים. נציין, כי את הרבעון השלישי אשתקד, סיימה צים ברווח של 16 מיליון דולר.

עוד נמסר בדוחות החברה כי כיל רשמה ירידה חדה, וסיימה את הרבעון השלישי של שנת 2013 ברווח של כ- 78 מליון דולר בלבד, זאת לעומת רווח של כ- 395 מליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

בזן העמיקה את ההפסד, וסיימה את הרבעון השלישי בהפסד של כ- 70 מליון דולר לעומת הפסד של כ-21 מליון דולר בלבד ברבעון המקביל ב-2012.

מי שעברה מרווח להפסד, היא כאמור צים, אשר סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2013 בהפסד של כ- 44 מליון דולר לעומת רווח של כ- 16 מליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בימים אלה מנהלת החברה מו"מ עם נושיה בברצלונה בנוגע להסדר החוב. לנוכח ההסכם הוסיפה צים לדוחות הרבעוניים, הערת עסק חי. לדבריה: "החברה הוסיפה לדוחות הרבעוניים, בהתאם לכללי החשבונאות, הערת עסק חי. אולם, במצבה של החברה לא חל שום שינוי לרעה. צים מעריכה שעם השלמת ההסדר ואישורו, יושג שיפור משמעותי במבנה ההון".