מהנמל לעיריית אשדוד: תפקיד חדש לאלון חסן

פחות מחודשיים לאחר שזומן לשימוע לפני פיטורים בנמל אשדוד, מצא יו"ר ועד העובדים עבודה חדשה ■ חסן, שהתמודד על מקום במועצת העיר אשדוד בבחירות האחרונות, יחליף את חברת המועצה מאיה סלוצקי שהתפטרה

הג'וב החדש של אלון חסן: יושב הראש העוצמתי של ועד עובדי נמל אשדוד עובר לפוליטיקה המקומית. לאחר חשיפת חדשות 2 על ניגוד עניינים בין עסקיו הפרטיים לבין עבודתו בנמל, ולאחר השעיה של מספר חודשים מתפקידו כיו"ר הוועד - חסן מצטרף לעיריית אשדוד.

חסן התמודד על מקום במועצת העיר בבחירות המקומיות האחרונות, במסגרת רשימת "קהילת אשדוד". המינוי התאפשר אחרי שחברת המועצה מאיה סלוצקי התפטרה מתפקידה, ובכך התפנה המקום לחסן - שדורג אחריה ברשימה.

חסן זומן לשימוע לפני פיטורים

בדצמבר האחרון זומן חסן לשימוע לפני פיטורים. חסן עצמו טען כי מדובר בקטנוניות של ההנהלה שמנסה לסלקו מהתפקיד, והבהיר שאין בכוונתו להגיע לשימוע.

בתלונה שהגיש סמנכ"ל הנמל נגד חסן נכתב: "אלון התפרץ בפראות לעבר עו"ד חיה תוך שצועד לה 'מי את שתדברי אליי', בהמשך צעק לאחד המנהלים 'אתה שקרן, אתה תמיד משקר', בהמשך עבר אליי תוך שהוא משתמש במילה שפל שוב ושוב".

עוד הוסיף הסמנכ"ל: "עניתי לו שאין לו זכות לדבר כך, בתגובה חסן צעק לעבר 'אפס, אני יודע שאתה רוצה להיות מנכ"ל, אני אדאג שבחיים לא תהיה מנכ"ל הנמל. אני רואה בהתנהגותו איום מוחשי על מנת לנסות להרתיע מנכ"ל וסמנכ"לים מלבצע את תפקידם במקצועיות ואחריות לנמל ולא לצרכים של אלון חסן".