ח"כ חזן: בת זוגי עזבה בגלל עמית סגל, מחזרים בורחים מאחותי

חזן בתצהיר לביהמ"ש: "אני מסתובב בתחושת ביזוי קשה" ■ "מחזרים וחברים מתרחקים מאחותי כמו מאש בגלל התחקיר בערוץ 2"

ח"כ אורן חזן טוען כי התחקיר של עיתונאי חדשות 2 עמית סגל, לפיו חזן ניהל לכאורה קזינו בבולגריה ובמסגרת זאת סיפק שירותי זנות ואף סמים קשים ללקוחותיו וצרך אותם, הוביל לפגיעה קשה בו ובבני משפחתו ואף הוביל לפרידה בינו ובין בת זוגו - כך עולה מתצהיר שהגיש חזן לבית משפט השלום בתל-אביב, במסגרת תביעת הדיבה שלו נגד סגל בסך מיליון שקל. 

כזכור, בתביעת דיבה שהגיש חבר הכנסת נגד סגל בעקבות התחקיר, חזן טען כי שמו הטוב נפגע. בתגובה טענו בחדשות 2 בתשובתם לתביעה כי לחזן לא היה שם טוב מלכתחילה. הצדדים ייפגשו בבית המשפט בחודש יולי, לאחר שהליך גישור ביניהם נכשל.

ח"כ חזן טוען כי דברי סגל הם "מדברי ההכפשה וההשמצה החמורים שידעה הארץ. אין בהם שמץ של אמת, הם נאמרו בחוסר תום-לב, במסגרת סיכול תקשורתי ממוקד ועל רקע רדיפה אישית שלי ושל משפחתי. דברי-הבלע הובילו לנזקים קשים, ובכללם השעיה מניהול ישיבות הכנסת, פגיעה בבני משפחתי והחמרה במצב בריאותי, הקשה בלאו הכי".

ח"כ חזן טען בתצהיר כי "התחקיר המדובר הוא פרי עלילה שרקמו גורמים הנמצאים בסכסוך עסקי עם אבי ואתי. אני ובני משפחתי, ובראשם אבי ואמי, אחותי, אחי ובת זוגי, סבלו מסכת השפלות קשות. בעקבות התחקיר לא הוזמנתי לארוחות שבת בבית הוריה של זוגתי, יחסינו הלכו והתערערו, ובסופו של דבר נפרדנו על רקע ההשמצות. לא משום שהיא לא האמינה בי חלילה, אלא משום שבהיותה אדם פרטי, היא לא עמדה בהמולה התקשורתית הגסה".

"זוגתי ואני נפרדנו, ואני מסתובב בתחושת ביזוי וכאב קשה. גם אחותי סובלת - מאז התחקיר מחזרים וחברים אחרים מתרחקים ממנה כמו מאש. הקריירה הפוליטית שלי היתה בנסיקה, ונכונו לי תפקידים מרכזיים בעשייה הציבורית", טוען חבר הכנסת. 

ח"כ חזן הוסיף בתצהיר: "אינני איש בריא, אני סובל מאסטמה, מסינוסיטיס כרוני ומתפקודי ריאות לקויים, ומחלתי החריפה בעקבות הפרסומים השקריים האלה... רק לשם הזהירות, אשיב ואצהיר כי לא סחרתי בסמים, לא השתמשתי בסמים ולא סרסרתי בנשים. סגל אינו יכול לחסות תחת כנפי ההגנה של 'אמת דיברתי'".