ביטולים באל-על: הטייסים עורכים עיצומים, והטיסות מתבטלות

(עדכון) - לאחר הודעת ההסתדרות כי בכוונתה להכריז על סכסוך עבודה בחברת התעופה אל-על בשבוע הקרוב, בוטלה הערב טיסה 027 לניוארק וטיסת החזור ■ אל-על הודיעה כי תשיב לנוסעים את כספם

מטוס אל על / צילום: תמר מצפי
מטוס אל על / צילום: תמר מצפי

לאחר שאמש פורסם כי ההסתדרות מתכוונת להכריז על סכסוך עבודה בחברת התעופה אל-על בשבוע הקרוב, במחאה על מדיניות החכרת המטוסים של החברה, בוטלה הערב (א') טיסה 027 לניוארק וטיסת החזור. אל-על הודיעה כי תשיב לנוסעים את כספם.

אל-על הוציאה הודעה מטעמה, בה ציינה כי "בשל עיצומי הטייסים והתעקשותם לטוס רק בכיוון אחד, בוטלה הערב טיסה 027 לניוארק וטיסת החזור. החברה תשיב לנוסעים את כספם".

עוד נמסר מהחברה כי "עיצומי הטייסים פוגעים זה חודשים ארוכים בפעילות החברה. העיצומים מתבטאים בחוסר ההיענות של הטייסים לאייש טיסות ולטוס כטייסים פעילים הלוך וחזור ודרישה לטיסה רק בכיוון אחד. צר לנו על הפגיעה בנוסעים, אך אין בידינו כל ברירה אלא להחזיר את הסדר על כנו ואת החברה לפעילות סדירה. לצערנו, ההודעה שהופצה על-ידי נציגי הטייסים שקרית לחלוטין".

ההודעה שנשלחה מטעם ועד טייסי אל-על גורסת כי "הטיסה לניו-יורק המתוכננת להערב בשעה 00:30 בוטלה בטענה שאין קצינים ראשונים זמינים. מדובר בטענה שקרית, מאחר שישנם 6 קצינים ראשונים זמינים ברגע זה (נדרשים שניים). טייסי אל-על מתריעים בפני הנהלת החברה על הנזק העצום הנגרם לנוסעי החברה".