מי הגיעו לתצוגת האופנה של קסטרו לקולקציית אביב 2017?

וגם: סמי סגול ובאז אולדרין תומכים בחללית הישראלית

קופצים לבריכה באחד הערבים הקרים בשנה

מי הגיעו לתצוגת האופנה של משפחת רוטר?

מסורת היא שיא האופנה. אנחנו אמנם בשיאו של החורף, אבל אתי וגבי רוטר, המנכ"לים המשותפים של קסטרו, כבר ערכו אמש (א'), כמיטב המסורת, את אירוע ההשקה לקולקציית אביב 2017.

העיצוב: בריכת שחייה רחבת-ממדים המבקשת לבטא את הקונספט שעמד בסימן הפנטזיונרי-רומנטי של Night swimming (או פשוט ביטא את הרעיון של שחייה לילית).

על המסלול טופפו מעדנות 80 דוגמנים ודוגמניות, כשרוטר איחלה למוזמניה "אביב קסום".

הוקסמו וחגגו את השקת הקולקציה: האם לינה קסטרו, ממייסדי הרשת; יוסי גביזון, מנכ"ל הודי'ס והשותף העסקי החדש של קסטרו, שזה להם האירוע המשותף הראשון; מנור גינדי, מנכ"ל ומבעלי גינדי השקעות, ורעייתו בת-אל; משה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי, ורעייתו פנינה אדרי, מנכ"לית NMC יונייטד; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר והמשנה למנכ"ל מליסרון; ענת טמיר; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; ישראלה שטיר, הבעלים של קבוצת שטיר; אשת העסקים ציפי רפאלי, שהיא גם אמה של דוגמנית-העל בר רפאלי; ד"ר שולה רקנאטי; אבי לוי, סמנכ"ל הכספים של אביליטי; אילן וורד גרינבוים; אשת העסקים בת שבע בובליל; נדיר פאר, מנכ"ל חברת הנכסים המניבים של קנדה ישראל; אמיר תמרי, יו"ר קסטרו; בני המשפחה - אריאל רוטר; רון רוטר, סמנכ"ל הכספים של קסטרו, ורעייתו האדריכלית עדי רוטר; ורבים אחרים.

גבי ואתי רוטר / צילומים: אלירן אביטל
 גבי ואתי רוטר / צילומים: אלירן אביטל

הרגישים לטייס

מי איתגר את עמוס שפירא, והאם הוא נענה לאתגר?

אל אולם סמולרש באוניברסיטת תל-אביב הגיעו אמש מוזמנים, תורמים וידידים כדי לקחת חלק בערב ההתרמה של אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים. המארחים, עמוס שפירא, יו"ר אלו"ט, ואיתן מזרחי, המנכ"ל, קיבלו את הבאים. שפירא, שהגיע עם בת זוגו חלי לוי, שמח לפגוש במקום את דוד מימון, מנכ"ל אל-על, ולא רק משום שגם הוא עצמו כיהן בתפקיד זה.

ואם כבר בכלי טייס ותחבורה עסקינן, את הערב הנחתה בהתנדבות העיתונאית דנה ויס, שהציגה את שפירא כ"מנוע טורבו".

על הבמה הודה שפירא כי "כאב ל-3 ילדים וסבא ל-9 נכדים בריאים, אני מרגיש ששפר עליי גורלי. מאז שנחשפתי לממדי תופעת האוטיזם, אני חש כמו חייל ששרד, כשכל חבריו נפגעו, והוא מרגיש רגשי אשמה וצורך לעשות משהו כדי לכפר על כך ששרד".

התרגשות מה נרשמה כאשר רו"ח דודי גולדברג, לשעבר נשיא לשכת רואי החשבון, ביקש גם הוא לעלות ל-30 שניות על הבמה, שם פצח בוידוי אחר: "אף פעם לא סיפרתי זאת לאיש. נולדתי עם קשיי הסתגלות קשים. אז עוד לא ידעו לאבחן זאת. הודות להוריי ז"ל הגעתי לבסוף לאן שהגעתי; אני רגיש לנושא, נענה לקריאתו של עמוס ומגדיל את תרומתי ל-ח"י אלפי שקלים".

שפירא הופתע, אבל מיהר לחשב את הסכום. "דודי זרק לי אתגר, ואני עושה מצ'ינג. תוסיפו לחשבון", הכריז.

עשו חשבון ומחאו כפיים: יוסי בכר, יו"ר בנק דיסקונט; איש העסקים מאיר שני, לשעבר יו"ר אלו"ט; עינת קסוטו-שפי, לשעבר מנכ"לית אלו"ט; מייק אבנר, סמנכ"ל שטראוס, אירית ואורני איזקסון, יו"רית דירקטוריון הבינלאומי; סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבינלאומי; שמואל פרנקל, מנכ"ל ושותף באפסילון; אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות; ורבים אחרים.

ברבר צדיק, איזקסון, בכר, שפירא ולוי / צילום דרור סיתהכל
 ברבר צדיק, איזקסון, בכר, שפירא ולוי / צילום דרור סיתהכל

הרגישים לנדל"ן

יזמים ובכירים תרמו ונרתמו לאירוע עם סיכון

אורן פלוטקין, מבעלי קבוצת פלוטקין, המשמש גם כיו"ר הוועד המנהל של ארגון אור שלום לילדים ונוער בסיכון, ערך גם הוא אתמול ערב התרמה.

אל מועדון הטראסק בתל-אביב הגיעו בין היתר ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בנייה; היזם מוטי כוזהינוף; עמיר שאלתיאל, מייסד ויו"ר קבוצת אלדר, מה שאיפשר תיעוד של המפגש הנדל"ני בערב שעוסק בעולם שונה לגמרי.

עוד אפשר האירוע איחוד של משפחת גילרמן, בו השתתפו ההורים דני ווג'ניס והילדים קארן ודיוויד. פלוטקין הודה על הבמה לגילרמן, על תרומתו לארגון.

עוד הגיעו: לימור ויזל, מבעלי קבוצת פוקס ויו"רית מעגל הידידים של אור שלום; בעלי קבוצת שלמה, עתליה שמלצר ועפרה רייף-שמלצר; ואחרים.

כוזהינוף, שורק ופלוטקין / צילום: אסף לב
 כוזהינוף, שורק ופלוטקין / צילום: אסף לב

אחד שהיה שם

סמי סגול ובאז אולדרין תומכים בחללית הישראלית

הבשורה על העפלתה לגמר של עמותת SpaceIL, הנציגה הישראלית בתחרות Google Lunar XPRIZE, להנחתת חללית בלתי מאוישת על הירח, הגיעה בשבוע שעבר בתזמון נהדר יחד זריקת דלק נוספת - תרומה בסך מיליוני דולרים מצדו של איש העסקים סמי סגול. בכך הצטרף סגול אל מוריס קאהן, מייסד אמדוקס ופילנתרופ המכהן גם כיו"ר העמותה.

אם לא די בכך, הרי שהנציגים הישראלים שמחו לגלות עידוד מורלי נוסף.

באז אולדרין, האסטרונאוט האמריקאי שצעד את צעדי הבכורה יחד עם ניל ארמסטרונג ומייקל קולינס על הירח (מה שזיכה אותו בתואר האדם השני שצעד שם), שמח מאוד לקרוא את פוסט ההכרזה על הזכייה בדף הפייסבוק של העמותה, מיהר להצטרף לשמחה ו"עשה להם לייק" אישי מצדו של אחד שהיה שם.

קאהן, סגול ואולדרין / צילום: SpaceIL, צילום מסך - לייק מבאז
 קאהן, סגול ואולדרין / צילום: SpaceIL, צילום מסך - לייק מבאז