מאבק עובדי רשות השידור: פרצו לאולפן "מבט" באמצע שידור

במהלך שידור המהדורה המרכזית של ערוץ 1 נכנסו כמה מהעובדים, כחלק ממאבקם נגד סגירת רשות השידור ■ מאחוריהם נכתב על המסך: "היום זה אנחנו, מחר זה אתם"

בניין רשות השידור / צילום: אוריה תדמור
בניין רשות השידור / צילום: אוריה תדמור

מחאה ברשות השידור: עובדי הרשות פרצו הערב (ב') לאולפן "מבט" בשעת שידור המהדורה המרכזית של ערוץ 1, כחלק ממחאתם נגד סגירת רשות השידור. מאחוריהם נכתב על המסך: "היום זה אנחנו, מחר זה אתם".

באחת השקופיות בשידור נכתב מסר לשר האוצר משה כחלון: "תסתכל לנו טוב בעיניים, ממחר בבוקר אין לנו מקום עבודה ופרנסה, אנחנו הפנים של האבטלה".

"יש פה אלף משפחות ואלף עובדים שעומדים בפני שבר אמיתי", אמרו העובדים עם כניסתם לאולפן. "אנחנו פונים אליך ראש הממשלה, אתה עמדת מעל בימת הכנסת והבטחת שתשקם את רשות השידור. הבטחות צריך לקיים".

בתוך כך, כפי שפורסם ב"גלובס", ההסתדרות הכריזה הערב על פתיחה בצעדים ארגוניים בשירות המדינה לאות סולידריות עם עובדי רשות השידור. 

"המדינה פועלת תוך מניפולציה בסוגיית התקינה בתאגיד השידור, דבר שמונע קליטה של עובדים נוספים מרשות השידור", אמרו בהסתדרות. "אנחנו דורשים להגדיל את מספר עובדי הרשות שייקלטו בתאגיד השידור החדש, בדגש על עובדי ערוץ 1".

במסגרת המהלך, מחר (ג') בין השעות 08:00-12:00 תופסק העבודה בכל יחידות משרד הבריאות ובלשכות הבריאות ברחבי הארץ. יו"ר ארגון עובדי משרד הבריאות, ניסים לוי, מסר כי בשעות אלה לא תתקיים קבלת קהל, לא יינתן מענה טלפוני, ולא יופעלו השירותים השונים שניתנים על-ידי המשרד ושלוחותיו.