מי הגיע לחגוג בחדרה את אירוע Coca Cola Wow Party?

וגם: פעם שלישית גלידה? אביליטי שוב מינתה 3 דירקטורים חדשים

גילי הייזלר, צביקה גנדלמן, הראל חייקין ושלי שמיר קינן / צילום:דוברות עיריית חדרה
גילי הייזלר, צביקה גנדלמן, הראל חייקין ושלי שמיר קינן / צילום:דוברות עיריית חדרה

תוסס בחדרה

האם נמצא הפתרון לארובות?

רוני קוברובסקי, נשיא החברה המרכזית למשקאות קלים; יורם שגיא, המנכ"ל; שלי שמיר-קינן, סמנכ"לית השיווק; הראל חייקין, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל; דניאל דולב, סמנכ"ל התפעול; תומר סגיס, הדובר; ניצן אלמוג-עברון, מנהלת טכנולוגיות בקוקה-קולה; רעות לביא, מנהלת המותג; הפרסומאים אורן ז'ורבין וגיל סמסונוב; גילי הייזלר, מנכ"לית פרומרקט; ויוני סער, בעלי פרומרקט; חגגו באחד מלילות השבוע יחד עם צביקה גנדלמן, ראש עיריית חדרה, באירוע פתיחת הקיץ של החברה בעיר, Coca Cola Wow Party.

נציגי החברה פגשו במקום אלפי צעירים שהגיעו גם הם לפזז בפארק נחל חדרה, מה שגרם לגנדלמן להצהיר: "האנרגיה הזו יכולה להחליף את ארובות החשמל בעיר". אולי שווה לנסות?

גילי הייזלר, צביקה גנדלמן, הראל חייקין ושלי שמיר קינן / צילום:דוברות עיריית חדרה
 גילי הייזלר, צביקה גנדלמן, הראל חייקין ושלי שמיר קינן / צילום:דוברות עיריית חדרה

על נישואים, אתגרים ואומץ - ועל הקשר שלהם לחברת ביטוח אשראי

בסוף השבוע שעבר חגגה חברת ביטוח האשראי הבינלאומית Coface שנתיים לפעילותה בישראל, בה הצטרפו אליה יותר מ-130 לקוחות ופוליסות ביטוח. את החגיגה הם ערכו בתיאטרון הקאמרי בתל-אביב, שם צפו המוזמנים בהצגה "תמונות מחיי נישואים", בכיכובם של איתי טיראן ואפרת בן-צור.

ואם כבר בנישואים ובאתגרים גדולים עסקינן: עוד במהלך הערב, סיפר כרמינה מנדולה, המנכ"ל האיטלקי של Coface ישראל, על האתגרים שניצבו בפניו כשהקים חברת ביטוח חדשה בישראל. מנדולה העניק ללקוחות הראשונים של החברה, אלה שגם חידשו בפעם השלישית את הביטוח, אות אומץ מיוחד על "שהיה להם האומץ ושאר הרוח להיות הראשונים שעובדים עם חברה בינלאומית שנכנסה לפעילות חדשה בישראל".

בין היתר נצפו בקהל: עמי גולדין, מנכ"ל קבוצת נטו; אייל טרגרמן, סמנכ"ל כספים בטמפו; שי חסיד, סמנכ"ל כספים בקבוצת דנשר; וברוך שוסל, סמנכ"ל הכספים של מחלבות גד.

כרמינה מנדולה /צילום: יוליה חמלניצקי
 כרמינה מנדולה /צילום: יוליה חמלניצקי

פעם שלישית גלידה? אביליטי שוב מינתה 3 דירקטורים חדשים

האם הפעם השלישית תצליח? בחברת אביליטי הודיעו אתמול (ד') על מינוי 3 דירקטורים, במקום אלה שהתפטרו בשבוע שעבר - והחליפו דירקטורים קודמים שהתפטרו בחודש אפריל.

בעקבות הדיווח על מינוי הדירקטורים עלתה אתמול מניית אביליטי ב-1.7%, אך מתחילת השנה היא רושמת תשואה שלילית של 56.7%. ,

אביליטי, שהוקמה ומנוהלת על-ידי אנטולי חורגין, מספקת פתרונות טכנולוגיות מודיעיניים ונסחרת ברשימה המשנית של הנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב בשווי 31 מיליון דולר.

הדירקטורים החדשים בחברה - אברהם דן, נפתלי גרנות ועו"ד לימור בלדב - ישמשו כדירקטורים בלתי תלויים. לפי דיווחה של אביליטי, דן הוא יזם בעל ניסיון בתחומי ראיית החשבון והתכנון האסטרטגי, והוא סיפק בעבר ייעוץ אסטרטגי ופיננסי לחברות בישראל ובחו"ל; גרנות הוא סגן ראש המוסד לשעבר, בעל ניסיון רלוונטי בתחומים מודיעיניים בהם החברה עוסקת, ולשעבר מנכ"ל חברה-בת של קבוצת ברונפמן-פישר; ובלדב היא עורכת דין עצמאית המתמחה בדינים מסחריים ומקרקעין ודירקטורית במספר חברות. לא דווח מי יהיה יו"ר החברה.

כאמור, בשבוע שעבר התפטרו שלושת הדירקטורים העצמאיים הקודמים בחברה, כאשר לדבריהם הסיבה להתפטרותם הייתה חוסר שיתוף-פעולה מצד ההנהלה אשר מנע מהם למלא את חובותיהם כדירקטורים עצמאיים. השלושה הם לוי אלסר, אלי פולק ונמרוד שוורץ, שהחליפו בדירקטוריון את חמשת הדירקטורים שהתפטרו חודש וחצי קודם לכן - אמנון דיק, אפרים הלוי, עמוס מלכא, מאיר משה ושלום זינגר.

לימור בלדב  / צילום יוסי כהן
 לימור בלדב / צילום יוסי כהן