הבוננזה שגרמה ללברון ג'יימס לוותר על חוזה פרסום חלומי

בשנת 2015 ויתר כוכב הכדורסל על חוזה חסות בשווי 14 מיליון דולר שהציעה לו מקדונלד'ס, וזאת כדי לקדם רשת פיצריות אלמונית למדי שבה החליט להשקיע ■ צפו בסיפור

אי-שם בשנת 2015, שחקן הכדורסל לברון ג'יימס סירב לחוזה בשווי של 14 מליון דולר עבור חסות לרשת מקדונלד'ס, וזאת בכדי לקדם רשת פיצריות אלמונית בשם "בלייז פיצה", שבה הוא החליט להשקיע כמה שנים לפני כן.

כעת נראה כי ההחלטה ההיא, שבזמנו גרמה ללא מעט גבות להתרומם, התבררה כמשתלמת במיוחד. מאז השקיע בה לברון, התרחבה "בלייז פיצה" משני סניפים בלבד ליותר מ-200 סניפים ברחבי צפון אמריקה - מה שהפך אותה לרשת המזון המהיר בעלת שיעור הצמיחה והגידול המהיר אי-פעם, עם הכנסות צפויות של כ- 300 מליון דולר בשנת 2017.

לדברי מנכ"ל בלייז פיצה, ג'ים מיזס, זה לא היה קשה מדי לשכנע את לברון לסרב להצעת מקדונלד'ס, אף שמדובר באחד החוזים הנחשקים בתחום הפרסום. למעשה, זה היה הרעיון של כוכב הכדורסל בעצמו.

ג'יימס הפך למשקיע ברשת הפיצות ב-2012, כאשר טעם מהפיצה והתלהב. הוא הצטרף לרשת ופתח שתי מסעדות בשיקגו ובמיאמי. 3 שנים לאחר מכן הוא החליט שהוא רוצה לקדם את הרשת וחתם עימה על חוזה חסות צנוע יחסית, אך כזה שהאמין כי יניב עבורו רווחים משמעותיים בהרבה מעסקה החסות עם מקדונלד'ס.

הקמפיין בכיכובו שעלה ב-2016, ובו ג'יימס מחופש לטבח בפיצריה, הפך כמעט בין-לילה ללהיט ויראלי ברשת והיווה חלק משמעותי בקפיצת המדרגה שעברה הרשת בשנה האחרונה ובעלייה בפופולריות שלה בקרב הקהל האמריקאי.