כפי שנחשף ב"גלובס": נחקרת מעורבות מילצ'ן גם בתיק 2000

אמש חשפנו כי בידי המשטרה יש ראיות חדשות על מעורבותו של ארנון מילצ'ן במגעים בין רה"מ בנימין נתניהו למו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס • חברת החדשות: בידי המשטרה ראיות חדשות לכך

אתמול (ב') חשפנו ב"גלובס" כי המשטרה והפרקליטות בודקות את מעורבות ארנון מילצ'ן, החשוד במתן שוחד לראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 1000, במגעים שניהלו ביניהם נתניהו וארנון (נוני) מוזס ונחקרים במסגרת חקירת תיק 2000. הערב (ג') דיווח פרשן חברת החדשות, אמנון אברמוביץ', כי בידי המשטרה יש ראיות חדשות ומובהקות לעסקה שהתקיימה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ומו"ל "ידיעות אחרונות" מוזס ערב בחירות 2009.

"אמש פורסם ב'גלובס' שמילצ'ן הוא החשוד בקשר הזה, אכן מילצ'ן היה המתווך". לפי דיווח אברמוביץ', בידי המשטרה יש ראיות שבהן מילצ'ן מסביר ומתגאה איך הביא לעסקה בין נתניהו ומוזס.

ערב בחירות 2009, מוסף יום השישי של "ישראל היום" לבסוף לא יוצא. הראיות מראות כי מילצ'ן מסביר ומתגאה בעסקה ובתיווך בה. כפי שחשף כתב המשפט של חברת החדשות, גיא פלג, בתמלולי השיחות, מוזס אמר לנתניהו: "הסתדרנו מצוין בבחירות 2009, אתה שכחת". נתניהו ענה לו: "לא. לא שכחתי".

לדברי אברמוביץ', מהראיות החדשות עולה כי נתניהו ומוזס לא שיטו איש ברעהו אלא קיימו עסקה כלכלית עם תמורות שניתן לאמוד את ערכיה. עוד דווח הערב בחברת החדשות כי במשרד המשפטים סבורים כי אם ניתן לגזור תיק כלכלי, הרי שתיק 2000 נטען באנרגיה משפטית של ממש.

יש לציין כי במשטרה מנסים לשכנע את מילצ'ן להגיע ארצה כדי להיחקר או להעיד בעניין.