כששיר אלמליח פגשה את דן איתמר על הסט של לי קופר

וגם: אברהם נובוגרוצקי פורש • משפחת מוליוב מתפשטת ותשתף פעולה עם עזריאלי.קום • פרופ' יוסף קלפטר מצטלם לסרטון עם דביר בנדק • זיו שור מונה למנכ"ל JLL ישראל

שיר אלמליח ודן איתמר / צילום: אלכס ליפשיץ
שיר אלמליח ודן איתמר / צילום: אלכס ליפשיץ

היציאה מאפריקה: אברהם נובוגרוצקי פורש

רגע לפני העברת השליטה באפריקה ישראל לאיש העסקים מוטי בן משה החליט מנכ"ל החברה, אברהם נובוגרוצקי (נובו), לפרוש. נובו כיהן בתפקידי ניהול שונים באפריקה ב-21 השנים האחרונות. שש השנים האחרונות, בהן שימש כמנכ"ל היו סוערות מאוד.

החברה דיווחה אתמול לבורסה כי הוא יפרוש מהתפקיד ב-7 באוקטובר וימשיך לעבוד בחברה במשרה חלקית עד ל-23 בנובמבר. בהתאם, שכרו של נובוגרוצקי יופחת מכ-110 אלף שקל בחודש כיום לכ-66 אלף שקל מיום 8 באוקטובר ועד לפרישה הסופית, שלאחריה הוא יקבל מענק פרישה בגובה 6 משכורות (כ-660 אלף שקל).

לפני כשבועיים זכתה הצעת ההסדר המתוקנת של בן משה לתמיכה מלאה של בעלי האג"ח של החברה, באסיפות מחזיקי אגרות החוב של אפריקה ישראל שנערכו. בנוסף, תמכו המחזיקים פה אחד גם בהצעה לבטל החלטה קודמת שלהם, שקראה לנאמנים לפעול לחילוט הפיקדונות שהפקיד בן משה לטובת השלמת ההסדר.

לאחר הבחירה בבן משה התמשך התהליך עוד חודשים ארוכים, בין השאר בעקבות צו שהוציאו רשות המסים לאפריקה ישראל בגין חוב של 245.5 מיליון שקל למס הכנסה. בתום מגעים שניהלו הצדדים הוסכם כי המס שישולם יעמוד על 70 מיליון שקל והוא יתחלק בין בן משה למחזיקי האג"ח.

בהסדר עצמו יקבלו מחזיקי האג"ח מזומנים ואגרות חוב בהיקף כולל של כ-2.4 מיליארד שקל, מחברות שבבעלות בן משה - תספורת של כ-20% על חוב של 3 מיליארד שקל. בתמורה, יקבל בן משה בעלות מלאה על אפריקה ישראל, כאשר המניות הקיימות שנמצאות בידי לבייב והציבור, יבוטלו ויימחקו.

אברהם נובוגרוצקי  / צילום: תמר מצפי
 אברהם נובוגרוצקי / צילום: תמר מצפי

משפחת מוליוב מתפשטת ברשת ותשתף פעולה עם עזריאלי.קום

אתר הקניות של קבוצת עזריאלי AZRIELI.COM חתם על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם קבוצת מותגי האופנה MGS שבראשה עומד גדעון מוליוב. במסגרת שיתוף הפעולה האתר יציע למכירה אונליין את מגוון המותגים של הקבוצה. זאת בנוסף לאתר מכירות שהשיקה החודש רשת מגה ספורט שגם בה מחזיקה הקבוצה.

שיתוף הפעולה בין הקבוצות יכלול גם פעילות בקניוני עזריאלי, באמצעות חנויות פופ אפ וכן קמפיינים עתידיים משותפים. כדי לחגוג את החתימה התכנסו להרמת כוסית בווילה בהוד השרון בני הזוג דור טננבאום ואלה מוליוב, מנהלי ONE PROJECT, אתר השופינג של קבוצת MGS, וכן ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי, עופר ירום, מנכ"ל עזריאלי.קום וסער ביטון, סמנכ"ל לקוחות עזריאלי.קום.

סיפור בג'ינס: כשאיתמר פגש את אלמליח

הדוגמנית ובוגרת "האח הגדול" שיר אלמליח הצטלמה השבוע לקמפיין הסתיו/חורף של רשת האופנה לי קופר. אלמליח, שזו העונה הרביעית בה היא משמשת כפרזנטורית של המותג, סיפרה שקבוצת בריל המפעילה את המותג בישראל כבר מזמן הפכה למשפחה והיא שמחה להמשיך איתם לעונה נוספת.

אל הסט, שבו עמלו במשך יומיים כ-30 אנשי צוות, הגיע גם דן איתמר, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של הקבוצה. אלמליח, שסיפרה לאנשי הצוות כי היא כרגע רווקה, אמרה לאיתמר שהיא ידועה בתור אחת שאוהבת ג'ינסים: "הארון שלי מלא בג'ינסים. אני תמיד נהנית בצילומים של לי קופר, ג'ינס וטופ זה הכי נוח שיש".

"מהעונה הראשונה ידענו ששיר זה לטווח הארוך, שיר אהובה על הקהל, מייצגת ומעבירה את ערכי המותג", סיפר איתמר שהוסיף כי "הקמפיינים הקודמים היו מוצלחים ואנו משוכנעים שהקמפיין החדש ימשיך את המגמה ויחזק את ערכי המותג".

שיר אלמליח ודן איתמר / צילום: אלכס ליפשיץ
 שיר אלמליח ודן איתמר / צילום: אלכס ליפשיץ

ממים לנדל"ן: זיו שור מונה למנכ"ל JLL ישראל

חברת JLL, המספקת בישראל שירותי נדל"ן וניהול סביבת עבודה לענקיות הייטק כמו פייסבוק, אמזון ואינטל, מינתה את זיו שור למנכ"ל JLL ישראל. זו הפעם הראשונה שענקית ניהול הנדל"ן, השייכת לחברת הנדל"ן הבינלאומית ג'ונס לונג לה-סאל, ממנה מנכ"ל לזרוע הישראלית - במסגרת הגדלת הפעילות.

שור שימש עד לאחרונה סמנכ"ל בחברת IDE שבשליטת קבוצת דלק. במסגרת תפקידו החדש הוא ינהל את הנכסים בישראל ויוביל את תהליכי הצמיחה וההתרחבות. שור ניהל פרויקטים בתחומי המים והאנרגיה ברחבי העולם והוא בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

JLL, שהוקמה בלונדון בשנת 1783, נסחרת בבורסה בניו יורק בשווי שוק של 7 מיליארד דולר ומעסיקה 82 אלף עובדים. החברה פועלת ב-80 מדינות ו-1,700 ערים בעולם ומנהלת נכסים בהיקף של 80 מיליון מ"ר. לאחרונה נכנסה גם לתחום ההשקעות בחברות טכנולוגיה בתחומי הנדל"ן והקימה את קרן ההון סיכון JLL Spark. בחודש שעבר הודיעה הקרן, שלרשותה עומדים 100 מיליון דולר להשקעה, על השקעה בחברת Skyline.AI הישראלית.

ז

זיו שור/ צילום: עדי למם
 זיו שור/ צילום: עדי למם

נשיא, שחקן ותפוחים. מאוד בוגר, אניברסיטה

לקראת ראש השנה, ועם השלמת גיוסם של עוד 15 אלף בוגרים לארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב, גייסה ראש הארגון סיגלית בן-חיון את השחקן ובוגר האוניברסיטה דביר בנדק, ואת נשיא האוניברסיטה פרופ' יוסף קלפטר לסרטון ברכה משותף.

ברוח החג הסרטון כולל תפוחים, ובנדק וקלפטר השתעשעו מול המצלמה בניסיון לג'נגל אותם באוויר. למרבה המזל, או הצער, הם אפילו הצליחו לתאם ביניהם ולא נרשמו פספוסים. בעודו מגיש לבנדק את פרי עץ הדעת, סיפר נשיא האוניברסיטה למצלמה שקהילת הבוגרים מונה כיום כ-180 אלף בוגרים. בנדק השיב כי בקצב הזה תוך חמש שנים ארגון הבוגרים יעקוף את אוכלוסיית קלדוניה החדשה.

יוסף קלפטר ודביר בנדק/  צילום: איציק בירן
 יוסף קלפטר ודביר בנדק/ צילום: איציק בירן