יגאל דמרי מבקש לשפר את תנאי העסקתם של בניו בי.ח דמרי

י.ח דמרי מבקשת לאשר לחזי דמרי בתפקידו כסמנכ"ל רכש ולוגיסטיקה ואחראי ביצוע בפרויקטים בחו"ל, תגמולים בעלות העסקה שנתית המוערכת בכ-900 אלף שקל • לאופיר דמרי, בתפקידו כמנהל מחלקת שינויי דיירים, מבקשת החברה לאשר עלות העסקה שנתית של כ-400 אלף שקל

יגאל דמרי / צילום:איל יצהר
יגאל דמרי / צילום:איל יצהר

בעלי מניות חברת הנדל"ן י.ח דמרי יתבקשו בחודש הבא לאשר את הסכמי העסקתם המשופרים של חזי ואופיר דמרי, שני בניו של בעל השליטה והמנכ"ל יגאל דמרי.

במסגרת זו, דמרי מבקשת לאשר לחזי דמרי בתפקידו כסמנכ"ל רכש ולוגיסטיקה ואחראי ביצוע בפרויקטים בחו"ל, תגמולים בעלות העסקה שנתית המוערכת בכ-900 אלף שקל, על בסיס עלות חודשית של כ-74 אלף שקל (במקום 70 אלף שקל כיום). זאת נוסף למענק שנתי של עד 7 משכורות על בסיס תוצאות החברה.

לאופיר דמרי, בתפקידו כמנהל מחלקת שינויי דיירים, מבקשת החברה לאשר עלות העסקה שנתית של כ-400 אלף שקל, על בסיס עלות חודשית של כ-33 אלף שקל (במקום כ-27 אלף שקל כיום), וכן לאשר לו מענק של 50 אלף שקל בגין פעילותו בחברה בשנת 2017 "כהערכה להישגיו של אופיר ותרומתו לחברה".

בעניינו של חזי דמרי דירקטוריון החברה ציין כי "תנאי ההעסקה וכן נוסחת המענק השנתי הולמים את תפקידו ומעמדו בחברה", ולגבי אופיר הוסיפו כי "התגמול הוגן וסביר".

דמרי, שעיקר פעילותה מתרכז בבנייה וייזום פרויקטים למגורים, היא אחת מחברות הנדל"ן הבולטות בתחומה, והיא נסחרת בבורסה בשווי של כ-1 מיליארד שקל אחרי שמנייתה שמרה על יציבות מתחילת השנה.

בסיכום המחצית הראשונה של השנה הכנסותיה של דמרי ירדו ב-15% ל-444 מיליון שקל והרווח הנקי שלה נשחק ב-20% ל-56 מיליון שקל.