דיווח: לוג'יטק במגעים לרכישת חברת פלנטרוניקס ב-2.2 מיליארד דולר

לפי רויטרס, ייתכן שהעסקה תיחתם כבר השבוע • אם העסקה תצא לפועל, היא תהיה הרכישה הגדולה ביותר של לוג'יטק אי-פעם • פלנטרוניקס מפורסמת בין היתר בכך שייצרה את האוזניות שהאסטרונאוט ניל ארמסטרונג הרכיב בפעם הראשונה בה הלך על פני הירח

מנכ"ל לוג'יטק, ברקן דרל / צילום: רויטרס
מנכ"ל לוג'יטק, ברקן דרל / צילום: רויטרס

חברת לוג'יטק השווייצרית, שמייצרת בין היתר מקלדות ומצלמות רשת, נמצאת במגעים לרכישת חברת Plantronics, יצרנית אוזניות בלוטות' וגיימינג ואביזרים נוספים, בסכום של 2.2 מיליארד דולר, כך לפי דיווח ברויטרס. לפי מקורות באתר, ייתכן שהעסקה תיחתם כבר השבוע, אבל יכול להיות גם ששני הצדדים לא יצליחו להגיע להסכם.

אם העסקה תצא לפועל, היא תהיה הרכישה הגדולה ביותר של לוג'יטק אי-פעם. המגעים מתנהלים בעקבות הרצון של לוג'יטק לגוון את העסק שלה, ובזמן ששתי החברות מנסות להוריד את עלויות הייצור בשל תעריפים על ייבוא מסין לארה"ב. ביולי השנה לוג'יטק הכריזה על רכישה של חברת המיקרופונים Blue Microphones ב-117 מיליון דולר, ובשנה שעברה היא רכשה את חברת הגיימינג ASTRO ב-85 מיליון דולר כדי להרחיב את חטיבת הגיימינג שלה. לוג'יטק נלחמת במגמת הירידה במכירות של מחשבים אישיים ע"י מיקוד באביזרי גיימינג, מוזיקה, שיחות וידאו ועוד, אותם משרתת הצמיחה במחשוב ענן.

מוקדם יותר החודש דווח כי פלנטרוניקס מחפשת קונה. החברה מפורסמת בין היתר בכך שייצרה את האוזניות שהאסטרונאוט ניל ארמסטרונג הרכיב בפעם הראשונה בה הלך על פני הירח. פלנטרוניקס סירבה להגיב לדיווח של רויטרס, ומלוג'יטק לא התקבלה תגובה.