שינוי אנרגטי: שני מנכ"לי חברות דלק פורשים מתפקידם

אחרי ארבע שנים וחצי בתפקיד, מנכ"לית דלק ישראל, אסתר אלדן, הודיעה כי תסיים את תפקידה בסוף 2018 • רשת תחנות הדלק טן (Ten) הודיעה כי המנכ"ל ערן וקנין יסיים את תפקידו בתום חמש שנים וחצי • את וקנין יחליף בתפקיד מושיקו סרוסי, סמנכ"ל התפעול והטכנולוגיה של טן

אסתר אלדן, מנכ"לית גדות ביוכימיה ודלק ישראל \ צילום: איל יצהר
אסתר אלדן, מנכ"לית גדות ביוכימיה ודלק ישראל \ צילום: איל יצהר

אסתר אלדן, מנכ"לית דלק ישראל, הודיעה היום (ב') על החלטתה לסיים את תפקידה כמנכ"לית דלק ישראל, לאחר ארבע שנים וחצי בקבוצת דלק, מהן שנתיים וחצי כמנכ"לית דלק ישראל. אלדן תסיים את תפקידה בחברה בסוף 2018.

אלדן, שכיהנה בעבר בדלק ישראל גם כיו"רית, וניהלה במקביל את חברת גדות ביוכימיה מדלק קבוצה , מסרה היום: "זכיתי לנהל חברה מובילה, מאתגרת ומעניינת בענף שעובר תקופה לא פשוטה, הכוללת שינויים רבים. הובלתי את דלק ישראל להישגים מצוינים ולהתמודדות עם האתגרים שעמדו בפניה במסגרת השינויים בענף, להתאימה למצב השוק ולהביא אותה לרווחיות שלא היתה זה שנים רבות בחברה, רווח נקי של יותר מ- 100 מיליון שקל בשנת 2017, ושנת 2018 צפויה להיות שנת שיא ותסתיים ברווחיות גבוהה יותר".

אסי ברטפלד, מנכ"ל קבוצת דלק, מסר היום: "אני מצר על פרישתה של אסתר אלדן מתפקידה. אסתר תרמה רבות לחברה במסגרת שיקום ומכירת גדות ביוכימיה והובלת דלק ישראל. אני מכבד את בחירתה ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".

אלדן היא לא המנכ"לית היחידה שפורשת היום בענף הדלק. רשת תחנות הדלק טן  (Ten) הודיעה גם היא כי מנכ"ל החברה, ערן וקנין, יסיים את תפקידו בתום 10 שנים בחברה, מתוכן 5 שנים וחצי בתפקיד זה.

עוד נמסר כי וקנין ימשיך לכהן כיו"ר טן וישולב בתפקידי ניהול נוספים בקרן אייפקס, לצד המנכ"לית זהבית כהן. את וקנין, שיפרוש במארס 2019, יחליף בתפקיד מושיקו סרוסי, המכהן כיום כסמנכ"ל התפעול והטכנולוגיה.