חודשה תנועת הרכבות בקו נתב"ג-ירושלים: התקלה תוקנה

עדכון: ברכבת ישראל הודיעו כי תקלת התקשורת תוקנה והרכבת הראשונה מירושלים תצא בשעה 8:00 ואילו הרכבת הראשונה מנתב"ג תצא ב-8:30 • צוותי רכבת ישראל הגיעו לתחנה וטיפלו בתקלה

רכבת ישראל, ת"א - שלומי יוסף
רכבת ישראל, ת"א - שלומי יוסף

עדכון: ברכבת הודיעו זה עתה (ג') כי תקלת התקשורת תוקנה, תנועת הרכבות בקו נתב"ג-ירושלים תחודש כסדרה: רכבת ראשונה מירושלים תצא בשעה 8:00, רכבת ראשונה מנתב"ג תצא בשעה 8:30.

התקלות בקו המהיר נתב"ג - ירושלים לא נפסקות: הבוקר הופסקה תנועת הרכבות על הקו בשל תקלה ברכיבי התקשורת בתחנת ירושלים נבון, כך הודיעה הנהלת רכבת ישראל.

ברכבת אומרים כי צוותי רכבת ישראל נמצאים בתחנה ומטפלים בתקלה וכי התנועה תתחדש עם השלמת התיקון. מאז שהושק הקו המהיר לירושלים לפני חודשיים וחצי ארעו בו לא מעט תקלות, רק אתמול בשל התקלה בקטר הופסקה תנועת הרכבות בשעות הצהריים.

אתמול שר התחבורה ישראל כץ שלחץ על השקת הקו בסוכות עוד בטרם הושלם במלואו התייחס אל הקו המהיר ואמר כי ביום ראשון האחרון נר שמיני של חנוכה, נשבר שיא הנוסעים היומי ברכבת החדשה לירושלים . ״ 15,148 אנשים נסעו בביטחה ובהנאה רבה, בקו לירושלים וממנה. למעלה מ 350 אלף, מתחילת נסיעות ההרצה. נסיעות החינם ממשיכות. כולכם מוזמנים להצטרף״, אמר השר כץ .