מנרב רוכשת את חלקה של קנדה ישראל במגרש למגדל מגורים ומלונאות בירקון

החברה רכשה מקנדה ישראל אופציה ל-30% ממגרש אותו היא אמורה לרכוש עד מחצית פברואר תמורת 51 מיליון שקל, ואף התקשרה עם 50% נוספים מבעלי הזכויות במגרש בעסקת קומבינציה

מייסד ויו"ר מנרב אברהם קוזניצקי / צילום: רפי קוץ
מייסד ויו"ר מנרב אברהם קוזניצקי / צילום: רפי קוץ

מנרב פרויקטים מקדמת תוכנית לבניית מגדל מגורים ומלונאות בטיילת הרברט סמואל בתל אביב: החברה דיווחה מוקדם יותר היום (א') כי רכשה יחד עם שותפה, חברת א. ר ראם, בבעלות האחים נקש ורז עודד, אופציה לרכישת זכויות בהיקף 30% ממגרש ברחוב הירקון בתל אביב. את האופציה מכרה קנדה ישראל שרכשה את האופציה באוקטובר האחרון מבעלים פרטיים, ולאחר שלא הבשילה עסקה לרכישת חלק זה של המגרש, מכרה כעת את האופציה למנרב תמורת 11 מיליון שקל.

מדובר כאמור ב-30% ממגרש בן 3 דונם, הממוקם בין הרחובות הירקון, הרב קוק וגאולה סמוך לטיילת הרברט סמואל בתל אביב. מנרב קיבלה אופציה לרכישת חלק זה של המגרש עד 14 בפברואר 2019 תמורת סך של 51.7 מיליון שקל. על המגרש כולו תוכנית בנין עיר מאושרת להקמת מגדל בן 22 קומות שכולל 78 דירות בשטח 8000 מ"ר, ומלון בן 276 חדרים בשטח 12 אלף מ"ר, וכן 500 מ"ר שטחי מסחר.

מנרב ושותפתה התקשרו עם בעלי 50% נוספים מהקרקע בהסכם קומבינציה, כך בסך הכל התקשרו החברות עם 80% מבעלי הזכויות במגרש, וכעת פועלות להתקשרות עם 20% מהבעלים הנותרים. יש לציין כי מימוש עסקת הקומבינציה עם 50% מבעלי הזכויות במגרש, מותנה במימוש האופציה ל-30% עד ה-14 בפברואר, וכן ברכישת 20% מהזכויות הנותרות במגרש כולו.

את הרוכשות ייצגו עו"ד ערן באלינט ועו"ד יאיר סלומון ממשרד שבלת ושות'.

כזכור, ב-2016 רכשה מנרב פרויקטים, יחד עם חברת א. ר ראם ושותפה נוספת, קרקע בשטח של 2 דונם מצפון למתחם זה, בין הרחובות הירקון, גאולה ויונה הנביא, זאת בתמורה ל- 97 מיליון שקל. על הקרקע מקדמות החברות תכנית להקמת פרויקט נוסף המשלב מגורים ומלונאות.

דרור קוזניצקי, מנכ"ל מנרב פרויקטים: "החברה משלימה יחד עם שותפיה רכישה של קרקע איכותית במיקום אסטרטגי בצמוד למתחם נוסף שבבעלותה ברחוב הירקון/הרברט סמואל, מדובר במגרשים האחרונים המיועדים לבניית מגורים ומלונאות על קו החוף של תל אביב ובכלל. כמו כן, פועלת החברה במסגרת תכניות העבודה לאיתור, רכישה והשבחה של מגרשים בעלי ערך מוסף ייחודי, בעלי מיצוב עסקי גבוה ופוטנציאל השבחה".