גזית גלוב רכשה את המרכז המסחרי "מרקטפלייס סנטר" בבוסטון ב-81.8 מיליון דולר

זהו הנכס השביעי שאותו רוכשת חברת הנדל"ן המניב בבוסטון, וכעת היא מחזיקה 11 נכסים בארה"ב בשווי כולל של 444 מיליון דולר • המרכז המסחרי, הממוקם במרכז הפיננסי של העיר, נמצא בתפוסה של 100% ומאוכלס על ידי שוכרי עוגן מתחום האופנה

חיים כצמן - גזית גלוב / איל יצהר
חיים כצמן - גזית גלוב / איל יצהר

חברת גזית גלוב  מבצעת השקעה פרטית נוספת במרכזי בירות העסקים של החוף המזרחי בארה"ב. החברה, שמתמקדת בשנתיים האחרונות ברכישת נכסים מסחריים בניו יורק, בוסטון ומיאמי, דיווחה היום (א') על רכישת נכס בבוסטון, מרקטפלייס סנטר (Marketplace Center), תמורת 81.8 מיליון דולר.

גזית גלוב פועלת בארה"ב באמצעות החברה הבת בבעלות מלאה גזית הורייזונס (Horizons), שהוקמה במאי 2017 לצורך רכישת נכסים בעלי שימושים מעורבים עם רכיב קמעונות בערים מרכזיות באזורים אורבניים צומחים. מרקט פלייס סנטר הוא הנכס השביעי אותו רוכשת גזית הורייזונס בבוסטון. לאחר הרכישה היא מחזיקה ומנהלת 11 נכסים בארה"ב בשווי כולל של 444 מיליון דולר (כ-1.6 מיליארד שקל).

לדברי ג'ף מועלם, מנכ"ל גזית הורייזונס, הנכס ממוקם במרכז הפיננסי של בוסטון, במפגש מרחבים ציבוריים ואמצעי הסעת המונים והוא נהנה מתנועת הולכי רגל ונראות גבוהה. מועלם הוסיף כי בכוונת החברה להמשיך להגדיל את תיק הנכסים שלה בבוסטון.

מרקטפלייס סנטר הוא מרכז מסחרי בעל שטח להשכרה של 5,715 מ"ר, המשתרע על פני קרקע בהיקף של 5.2 דונם במרכז הפיננסי של בוסטון. לנכס גישה ישירה לאזור הפארקים רוז קנדי גרינוויי (Rose Kennedy Greenway), המחבר בין המרכז הפיננסי לקו המים ולמרכז המסחרי Faneuil Hall Market.

לדברי גזית גלוב, הנכס הנרכש נמצא בשיעור בתפוסה של 100% ומאוכלס בידי שוכרי עוגן כדוגמת מותגי האופנה בננה ריפבליק, גאפ (GAP), לופט ואמריקן איגל. בחברה ציינו עוד כי האזור בו ממוקם מרקט פלייס סנטר הוא מוקד המשיכה התיירותי העיקרי בבוסטון, הומה בהולכי רגל וסמוך לתחנת מטרו.

בסביבת הנכס מספר פרויקטים בשלבי פיתוח. ביניהם מלון בעל 225 חדרים שהקמתו צפויה להסתיים בשנה הקרובה, 250 יחידות מגורי יוקרה שהקמתן צפויה להסתיים בשנת 2021 וכן גם מספר מגדלי משרדים. האוכלוסייה ברדיוס של כ-1 מייל (1.6 ק"מ) וכ-3 מייל מסביב לנכס מונה כ-53 אלף איש וכ-389 אלף איש, בהתאמה, עם הכנסה שנתית ממוצעת למשק בית של כ-124 אלף דולר וכ-160 אלף דולר, בהתאמה.