הפרסומת לכרטיס האשראי MAX - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת עולה עם הירידה בגיל, והיא גבוהה יותר בקרב צעירים

הפרסומת למיתוג כרטיס האשראי MAX של חברת לאומי קארד היא הזכורה והאהובה ביותר בשבוע האחרון. שיעורי הזכירה של הפרסומת שייצר מקאן תל-אביב נמוכים בכ-42% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.4%. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.7%. האהדה לפרסומת עולה עם הירידה בגיל, והיא גבוהה יותר בקרב צעירים.

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 511, לעומת 556 לפני חג פסח. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-32.3 מיליון שקל, לעומת 39.6 מיליון שקל לפני חג פסח). 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות