טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30.3 מיליון שקל, לעומת 24.7 מיליון שקל בשבוע שעבר

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע טורנדו עם הפרסומת: "בקיץ הישראלי - חסות - רק אתם שולטים במזג-האוויר - תחזית למחר", באמצעות משרד הפרסום מקאן ובכיכובה של רותם סלע. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך בכ-9% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.6%.

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון: "מצטרפים ומקבלים עד 1,000 שקל הנחה... (שוקה דיירקט)", באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב/PUBLICIS ובכיכובה של שני כהן. שיעור האהדה נמוך בכ-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.5%.

מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של הבנק הבינלאומי: "הבנק הבינלאומי - רוצים שהבנק ישקיע גם בכם? התקשרו ובואו", באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב/PUBLICIS, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע, עם סך השקעה העומד על כ-838 אלף שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 448, לעומת 442 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30.3 מיליון שקל, לעומת 24.7 מיליון שקל בשבוע שעבר. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות