כפי שנחשף ב"גלובס": לן בלווטניק מזרים 100 מיליון שקל לרשת 13

יו"ר רשת 13, נדב טופולסקי, בישר על ההזרמה באיגרת ברכה לחג שנשלחה הבוקר לעובדים • "יש לנו את אנשי הטלוויזיה הטובים בישראל; ברור לנו שכדי לעמוד באתגרים המקצועיים העומדים בפניכם, אתם זקוקים לגב איתן ולמשאבים כלכליים ראויים"

יו"ר רשת 13, נדב טופולסקי, הודיע הבוקר (ה') לעובדי הערוץ על "מתנה" משמחת במיוחד שמעניק בעל השליטה בערוץ, לן בלווטניק: הזרמה של 100 מיליון שקל שמטרתם לסייע לערוץ להמשיך ולהתפתח. זאת, כפי שנחשף השבוע ב"גלובס"

על ההזרמה בישר טופולסקי באיגרת ברכה לחג שנשלחה הבוקר לעובדי רשת. "השנה החולפת הייתה שנה משמעותית עבור שוק התקשורת בכלל ורשת 13 בפרט", נכתב באיגרת. "הובלנו מיזוג מורכב בין שלושה עמודי תווך בתקשורת הישראלית - רשת, ערוץ עשר וחברת החדשות של ערוץ עשר, שכל אחד מהם הביא לשולחן ערך מוסף ייחודי. כך יצרנו יחד את רשת 13 - שחקן נוכח ומרכזי עם תוכן יצירתי ועיתונאות רבת-השפעה. הפכנו לערוץ אחד עם אינטרס אחד - לייצר טלוויזיה מובילה, איכותית, נצפית וקובעת סדר יום".

לדברי טופולסקי, "יש לנו את אנשי הטלוויזיה והתוכן הטובים בישראל. כולכם מביאים עמכם רקורד של מצוינות, שהוא מקור גדול לגאווה עבור הנהלת הערוץ, הדירקטוריון והבעלים. ברור לנו שכדי לעמוד באתגרים המקצועיים העומדים בפניכם, בפנינו, אתם זקוקים לגב איתן ולמשאבים כלכליים ראויים. לכן בתקופה הקרובה, כחלק מהמחויבות שלנו להצלחת רשת 13, החלטנו להזרים לערוץ סכום משמעותי של עד 100 מיליון שקל. מהלך זה נועד להעניק רוח גבית לעשייה החשובה שלכם ולהפוך את רשת 13 לחברה יעילה ורווחית".

לדבריו, "ברור לנו שעם מחויבות אמיתית מצד כולנו, ניתן יהיה לעמוד בעתיד הנראה לעין בכל האתגרים ואף מעבר לכך. אל לנו להוריד לרגע את הרגל מהדוושה - עלינו לחתור להפוך לבחירה הראשונה של הצופה הישראלי בכל אחת מרצועות השידור שלנו. במקביל נקדם פעולות שונות שיאפשרו לנו לנהל נכון יותר את ההתקשרויות שלנו. נצטרך לשנות את הדרך שבה עובדת התעשייה".

טופולסקי מתייחס גם לסוגיית אורך-הרוח הנדרשת כדי לראות את השינויים בערוץ: "אני מבין שתהליכים דורשים זמן - יש לנו את אורך-הרוח ואת הנחישות להשגת המטרות שהצבנו, אבל הדברים צריכים לזוז ולקרות. אנחנו עומדים חזקים מאחוריכם, עובדות ועובדי רשת 13, כדי לאפשר לכם לעשות טלוויזיה טובה ולהתרכז במה שנכון לצופים ולערוץ".

טופולסקי הודה במכתב למנכ"ל רשת 13, יוסי ורשבסקי, על העבודה המשותפת ועל ההובלה הבטוחה של הערוץ בהתמדה ובמקצועיות, ואיחל הצלחה למנכ"ל חדשות 13 הנכנס, ישראל טויטו, לגביו ציין כי "אני בטוח שהוא יביא את חברת החדשות המצוינת שלנו לשיאים חדשים".